Jak wynika z badań, aż 66% polskich konsumentów deklaruje zaniepokojenie zmianami klimatycznymi oraz uważa aspekty środowiskowe jako ważne lub bardzo ważne w procesie zakupów[1]. Jako odpowiedzialna sieć handlowa, Kaufland po raz kolejny odpowiada na potrzeby klientów i rozszerza ofertę o wielofunkcyjną szafkę wykonaną z plastiku, który w 100% pochodzi z recyklingu.
Już od czwartku 9 czerwca w ofercie czasowej dla klientów będą dostępne szafki marki własnej My Project. Mebel wyposażony jest w półkę z regulacją wysokości, a w trosce o bezpieczeństwo posiada możliwość zamknięcia drzwiczek na kłódkę. Materiały wykorzystane w procesie produkcji pochodzą z tworzywa PCR.
Zobacz również
Sieć Kaufland realizuje strategię Grupy Schwarz REset Plastic, która zakłada redukcję zużycia tworzyw sztucznych o 20% do końca 2025 roku. Opiera się ona na pięciu filarach – redukcji plastiku, zmianie opakowań, recyklingu, usuwaniu odpadów plastikowych ze środowiska oraz innowacji i zwiększaniu świadomości społeczeństwa w zakresie recyklingu i ochrony zasobów
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]