Dzięki współpracy z Endurance kawa Lavazza od 2020 roku jest dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach stadionu Legii. Nowoczesny serwis kawowy służy również gościom w Klubie Biznesowym i lożach, które poza dniami meczowymi są wykorzystywane w celach konferencyjno-eventowych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy z Endurance w zakresie dystrybucji kawy Lavazza. Partner działający na międzynarodowym rynku i przykładający kluczowe znaczenie dla jakości marki doskonale wpisuje się w model zaangażowania biznesowego, jaki sukcesywnie rozwijamy w klubie. Najważniejszym kryterium pozostaje dla nas wysoka ocena kawy Lavazza przez naszych kibiców i klientów biznesowych – mówi B2B Sales Director Legii Warszawa Maciej Szewczyk.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Nowa umowa partnerska Legii Warszawa i Endurance w zakresie dystrybucji kawy Lavazza obowiązuje do 30 czerwca 2023 r.