Wspólny projekt sieci kawiarni COSTA COFFEE i Radia ZET chilli właśnie wystartował. Kilkuodcinkowy cykl wywiadów ze znanymi osobami świata kultury i sztuki jest elementem kampanii wizerunkowej marki pod hasłem „Zatrzymaj się na lekką chwilę w kawiarniach COSTA COFFEE”.
W ramach cyklu KAWA z chilli Beata Sadowska ‒ znana dziennikarka i prowadząca program „W biegu i na wybiegu” na antenie Radia ZET chilli ‒ spotka się ze znanymi osobami świata kultury i sztuki. Wszystkie rozmowy prowadzone będą w przytulnych wnętrzach kawiarni COSTA COFFEE, przy filiżance aromatycznej kawy, zachęcając tym samym do chwili wytchnienia w codziennym biegu.
Zobacz również
Projekt KAWA z chilli wystartował w sobotę, 30 maja br. W pierwszym odcinku Beata Sadowska rozmawiała z fotografką ‒ Lidią Popiel. W kolejnych odsłonach usłyszymy i zobaczymy rozmowy m.in. z aktorką ‒ Katarzyną Zielińską, dziennikarzem i prezenterem ‒ Szymonem Majewskim, projektantem mody ‒ Łukaszem Jemiołem, a także pisarką i autorką powieści kryminalnych ‒ Katarzyną Bondą.
Premiera każdego odcinka cyklu KAWA z chilli będzie miała miejsce w soboty na antenie Radia ZET chilli po godz. 10:00. Zaraz po transmisji radiowej, o godz. 11:00, wideo ze spotkania pojawi się na kanale COSTA COFFEE na YouTube. Akcja będzie dodatkowo promowana na fanpage’u marki na Facebooku. Będzie tam można znaleźć dodatkowe ekskluzywne materiały ‒ goście opowiedzą m.in. o swoich kawowych upodobaniach.
Cykl wideo-wywiadów KAWA z chilli jest już drugim ‒ po „Chwila Moment” ‒ projektem, w ramach którego rozmowy z gwiazdami przeprowadzane są w kawiarniach COSTA COFFEE. „Chwila Moment” to akcja, która realizowana była w 2014 r. z magazynem Wysokie Obcasy. Zuzanna Ziomecka, redaktor naczelna Wysokieobcasy.pl, przeprowadziła wywiady m.in. z Marią Seweryn, Urszulą Dudziak, Wojciechem Mazolewskim i Natalią Przybysz. Wywiady co tydzień publikowane były w serwisie Wysokieobcasy.pl, na profilu „Gazety Wyborczej” na Youtube.pl. oraz na kanale marki COSTA COFFEE na YouTube.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing