Kawa za check-in w gdańskiej Galerii Madison

Sfera on-line przenika do sfery off-line. W weekend 23-24.02, w godzinach od 10 do 15, w gdańskiej Galerii Handlowej Madison miała miejsce akcja wykorzystującą narzędzie geolokalizacji.
O autorze
0 min czytania 2013-02-25

Zasady były proste: wystarczyło przyjść do Galerii Madison, za pomocą urządzenia mobilnego zrobić check-in, pokazać go hostessie i w zamian odebrać kawę.

Dla tych, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych, na fan page’u Galerii Madison uruchomiono aplikację umożliwiającą generowanie kuponu, który po wydrukowaniu, można było zamienić na kawę.

Trzecim sposobem na odebranie darmowej kawy było posiadanie Karty Stałego Klienta (można ją wyrobić via aplikacja ‘formularz’ na fanpage’u) i okazanie jej hostessie.

Podsumowanie akcji na trzy godziny po jej zakończeniu:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 250 rozdanych kaw
  • 62 check-in’y
  • 33 nowych fanów
  • 29 pobranych kuponów.

Weekendowe wydarzenie była zapowiedzią całego cyklu akcji związanych z nową strategią komunikacji: „Madison – miejsce spotkań.” Pełen obraz akcji i jej zasięg będzie można ocenić na kilka dni po.

Za pomysł i przeprowadzenie akcji odpowiedzialna była agencja Brandish

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oto galeria zdjęć z akcji:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się