Zasady były proste: wystarczyło przyjść do Galerii Madison, za pomocą urządzenia mobilnego zrobić check-in, pokazać go hostessie i w zamian odebrać kawę.
Dla tych, którzy nie posiadają urządzeń mobilnych, na fan page’u Galerii Madison uruchomiono aplikację umożliwiającą generowanie kuponu, który po wydrukowaniu, można było zamienić na kawę.
Zobacz również
Trzecim sposobem na odebranie darmowej kawy było posiadanie Karty Stałego Klienta (można ją wyrobić via aplikacja ‘formularz’ na fanpage’u) i okazanie jej hostessie.
Podsumowanie akcji na trzy godziny po jej zakończeniu:
- 250 rozdanych kaw
- 62 check-in’y
- 33 nowych fanów
- 29 pobranych kuponów.
Weekendowe wydarzenie była zapowiedzią całego cyklu akcji związanych z nową strategią komunikacji: „Madison – miejsce spotkań.” Pełen obraz akcji i jej zasięg będzie można ocenić na kilka dni po.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za pomysł i przeprowadzenie akcji odpowiedzialna była agencja Brandish
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oto galeria zdjęć z akcji: