ENKLAWA to projekt, który stanowi odpowiedź na festiwalowy przesyt. Aby wziąć w nim udział, nie trzeba wydawać połowy pensji na bilet ani stać w kolejce do Toi Toia. Wystarczy włączyć YouTube lub Spotify i dołączyć do widowni miniaturowych koncertów z akustycznymi aranżacjami hitów gwiazd polskiej sceny.
W drugiej odsłonię projektu koncert w kameralnej formule jam session na ogródku działkowym dała Kayah. Artystka zaprezentowała swoje przeboje, m.in. „Supermenka”, „Po co”, czy „Ramię w ramię”, w akustycznych aranżacjach.
Zobacz również
– Zaproszenie Kayah do Enklawy było czymś więcej niż decyzją programową. To ukłon w stronę tych, którzy wierzą, że muzyka ma moc przekraczania granic: stylów, pokoleń. Kayah to żywioł. Jej głos, energia, naturalność – wszystko to rezonuje z ideą naszego projektu: autentyczność bez kompromisów – podkreśla Marek Zioło, organizator projektu.
ENKLAWA to długofalowy projekt, w którym organizatorzy tworzą przestrzeń do łapania chwil oferując darmowy dostęp do kultury. Po udanym starcie z Soblem, występ Kayah stanowi kolejny ważny etap w rozwoju tej inicjatywy, sygnalizując jej potencjał i rozmach. Każda odsłona Enklawy jest odrębnym bytem, a jednocześnie elementem większej platformy. Projekt promowany jest kampanią OOH, online i działaniami PR.
Organizatorem projektu Enklawa jest Marek Zioło. Marka Lech, jako główny sponsor projektu, wspólnie z agencją VML odpowiada za strategię swojego zaangażowania, działania kreatywne i współpracę z influencerami w ramach tego partnerstwa. Za strategię i realizację działań PR dla projektu Enklawa odpowiada agencja Serca, za zakup i planowanie mediów agencja mediowa Zenith. Patronem medialnym projektu Enklawa jest Trójka – Program Trzeci Polskiego Radia.
WhatsApp ogłasza nowości: subskrypcje kanałów i reklamy w statusach