„Każda kawa wyjdzie na dobre”: przekonują wspólnie WOŚP, Anita Włodarczyk i ORLEN

„Każda kawa wyjdzie na dobre”: przekonują wspólnie WOŚP, Anita Włodarczyk i ORLEN
ORLEN zachęca, by razem wspierać 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak to zrobić? Wystarczy kupić kawę na jednej ze stacji paliw sieci. W akcję promującą włączyła się Anita Włodarczyk, mistrzyni olimpijska.
O autorze
1 min czytania 2024-12-31

Każdy, kto kupi w styczniu kawę na stacji ORLEN, wesprze 33. Finał WOŚP, który w tym roku zagra na rzecz hematologii i onkologii dziecięcej w Polsce. ORLEN przekaże na cel zbiórki złotówkę z każdej sprzedanej kawy, a cała akcja potrwa do 31 stycznia 2025 roku. Zebrane środki pozwolą Fundacji WOŚP na zakup najnowocześniejszego sprzętu diagnostycznego dla placówek w całym kraju.

– Kiedy zaangażowaliśmy naszych klientów w pomoc dla powodzian, przeznaczając na wsparcie cały weekendowy wpływ ze sprzedaży kawy, odzew był ogromny i bardzo pozytywny. Tym razem chcemy włączyć się w szlachetną inicjatywę z myślą o najmłodszych i umożliwić wszystkim naszym klientom zaangażowanie w największą i najbardziej rozpoznawalną akcję charytatywną w kraju. Prawie dwa tysiące stacji paliw ORLEN w Polsce i dziesiątki tysięcy obsługiwanych codziennie klientów to ogromny potencjał, który bezpośrednio przełoży się na pomoc dzieciom. Liczymy na to, że nasi klienci chętnie włączą się w te działania – podkreśla Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu ORLEN.

O sile wspólnego zaangażowania opowiada kampania pod hasłem „Każda kawa wyjdzie na dobre”. Jej bohaterką jest starsza pani, która obserwując osiedlową stację ORLEN, skrupulatnie liczy kawy zakupione w słusznej inicjatywie. Każdy może grać razem z WOŚP, niezależnie od tego kim jest – docentem, emerytką, nastolatkiem czy… mistrzynią olimpijską. Do wsparcia zbiórki przyłączą się aktywnie sportowcy ORLEN Team, na czele z Anitą Włodarczyk jako ambasadorką.

Dzięki zebranym podczas 33. Finału WOŚP środkom możliwe będzie doposażenie placówek medycznych – 18 oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, pięciu ośrodków neurochirurgii onkologicznej, sześciu ośrodków chirurgii onkologicznej oraz czterech zakładów patomorfologii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS ORLEN przeznacza 10 mln zł na upowszechnienie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się