McDonald’s ponownie stawia na oryginalność i prostotę. Tym razem prezentuje kampanię związaną z motoryzacją. Niektórzy mogą być zaskoczeni tym, co wspólnego mają samochody i znana sieć fast foodów. Punkt wspólny jest w tym przypadku oczywisty – McDrive, czyli uwielbiana przez wiele osób możliwość złożenia i odebrania zamówienia bez wychodzenia z auta.
Jeden z oddziałów DDB Group z Nowej Zelandii zwrócił uwagę na różnorodność pojazdów, które pojawiają się przy okienku McDonald’s. Na drive-thru pojawiały się najbardziej powszechne, znane marki średniej klasy, ale również te uznawane za najdroższe na świecie, np. Ferrari.
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Obserwacje stały się inspiracją dla powstania kampanii. Zespół DDB Group z Nowej Zelandii uwiecznił kilka marek pojazdów, umieścił je na jednym plakacie i stworzył reklamę, która pojawiła się przede wszystkim w lokalnej prasie.

Źródło: thedrum.com
Kultowy tekst „I’m Lovin’ It”, z którego znana jest sieć McDonald’s został w kampanii przekształcony na hasło „Loved by all”, by pokazać, że każdy czerpie przyjemność z jedzenia w popularnym fast foodzie.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Zdjęcie główne: thedrum.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Big Mac jest tak kultowy, że… będzie mógł rozdawać autografy
Nie da się ukryć, że Big Mac to jedna z najbardziej popularnych kanapek dostępnych w menu McDonald’s. Poza tym, że posiada własne muzeum, teraz będzie mógł rozdawać autografy.
PS2 Zamów McDonald’s… skanując scenę w filmie lub serialu
McDonald’ wykorzystał fakt, że pojawia się w wielu filmach i serialach – teraz umożliwia zeskanowanie swoich produktów, które pojawiają się w różnych scenach i bezpośrednie zamówienie ich poprzez aplikację.