Każdy korzysta z McDonald’s. Nawet kierowcy Ferrari

Każdy korzysta z McDonald’s. Nawet kierowcy Ferrari
Oddział DDB Group z Nowej Zelandii przygotował kampanię, w której prezentuje różnorodność marek pojazdów pojawiających się w strefie drive-thru.
O autorze
1 min czytania 2023-12-20

McDonald’s ponownie stawia na oryginalność i prostotę. Tym razem prezentuje kampanię związaną z motoryzacją. Niektórzy mogą być zaskoczeni tym, co wspólnego mają samochody i znana sieć fast foodów. Punkt wspólny jest w tym przypadku oczywisty – McDrive, czyli uwielbiana przez wiele osób możliwość złożenia i odebrania zamówienia bez wychodzenia z auta.

Jeden z oddziałów DDB Group z Nowej Zelandii zwrócił uwagę na różnorodność pojazdów, które pojawiają się przy okienku McDonald’s. Na drive-thru pojawiały się najbardziej powszechne, znane marki średniej klasy, ale również te uznawane za najdroższe na świecie, np. Ferrari.

Obserwacje stały się inspiracją dla powstania kampanii. Zespół DDB Group z Nowej Zelandii uwiecznił kilka marek pojazdów, umieścił je na jednym plakacie i stworzył reklamę, która pojawiła się przede wszystkim w lokalnej prasie.

Źródło: thedrum.com

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kultowy tekst „I’m Lovin’ It”, z którego znana jest sieć McDonald’s został w kampanii przekształcony na hasło „Loved by all”, by pokazać, że każdy czerpie przyjemność z jedzenia w popularnym fast foodzie.

Zdjęcie główne: thedrum.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Big Mac jest tak kultowy, że… będzie mógł rozdawać autografy

Nie da się ukryć, że Big Mac to jedna z najbardziej popularnych kanapek dostępnych w menu McDonald’s. Poza tym, że posiada własne muzeum, teraz będzie mógł rozdawać autografy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Zamów McDonald’s… skanując scenę w filmie lub serialu

McDonald’ wykorzystał fakt, że pojawia się w wielu filmach i serialach – teraz umożliwia zeskanowanie swoich produktów, które pojawiają się w różnych scenach i bezpośrednie zamówienie ich poprzez aplikację.