Nowa platforma komunikacyjna marki bazuje na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki.
– Każdy ma swoje „grzeszki” – małe, codzienne słabostki, które sprawiają, że częściej się uśmiechamy i z lekkim dystansem podchodzimy do otaczającej nas rzeczywistości. To one czynią nas wyjątkowymi i niepowtarzalnymi, podobnie jak… ulubione wafelki Grześki, towarzyszące nam na co dzień. Nowa platforma komunikacyjna marki w sposób żartobliwy bazuje na dwuznaczności słowa grzeszki-Grześki i stawia ją w centrum humorystycznego przekazu, bo przecież… „Każdy ma swoje Grześki”! – mówi Wojciech Gańko, brand manager marki Grześki.
Zobacz również
Tematem pierwszego spotu z cyklu o naszych codziennych grzeszkach-Grześkach jest niewinny flirt nastolatków – chłopaka w pociągu z dziewczyną na peronie. Emisje zaplanowano do 20 grudnia br. na antenie Polsatu, TVNu i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach społecznościowych oraz współpraca z influencerami.
Celem wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej jest dotarcie do obecnych konsumentów marki oraz poszerzenie użytkowników o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z. Działania zaplanowane na listopad i grudzień, to dopiero początek szeroko zakrojonych aktywności marki. O Grześkach będzie głośno przez cały 2021 rok. O tym, co marka przygotowała jeszcze dla konsumentów będziemy informować na bieżąco.
Strategię nowej platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja MullenLowe Warsaw. Media do kampanii zakupił Initiative; spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon; za działania z influencerami odpowiada agencja Gong. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing