– Za nami 18 miesięcy nowej rzeczywistości, w której zmodyfikowaliśmy DNA firmy, postawiliśmy na nowe technologie i mamy poczucie dobrze przepracowanego czasu. Dołączenie do Klubu Agencji Eventowych SAR traktujemy zarówno jako zwieńczenie tego okresu, jak i duże wyzwanie. Jesteśmy głodni nowych projektów, poznania innej perspektywy i budowania silnych relacji z partnerami biznesowymi. Mam poczucie, że to wszystko znajdziemy tutaj w Klubie – powiedział Michał Michałowski, senior partner KDK Events.
– Klub Agencji Eventowych SAR to nie tylko platforma liderów branży, to także platforma dialogu podmiotów aktywnych i chętnych, by tę branże współtworzyć. W najbliższych miesiącach mamy w planach kilka nowych projektów, mających na celu pokazanie odmienionej twarzy agencji eventowych, które z kryzysu wyszły obronną ręką, bogatsze o nowe doświadczenia i kompetencje. Portfolio KDK Events, ich plany i aktywność branżowa pokazują, że patrzymy we wspólnym kierunku. – dodała Dorota Wojtczak członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR, marketing director LiveAge.
Zobacz również
Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku i jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku, posiadające unikatową wiedzę zarówno z zakresu organizacji eventów, jak i funkcjonowania tej części rynku marketingowego: Bespoke, El Padre, Ibento, Imagine Nation, KDK Events, Live Age, Ministry of Creativity, MEA Group, Platige Image, Plej oraz Power