Otwarcie sklepu online Kerfusia to dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcieliby zdobyć gadżety tego sympatycznego robota, ale jeszcze nie mieli na to okazji. Sklep online oferuje nie tylko znane już wzory koszulek i akcesoriów, ale także zupełnie nowe, ekskluzywne wzory dostępne wyłącznie online. Można tam znaleźć koszulki z klasycznym wzorem jednostronnym i dwustronnym oraz w zupełnie nowych, neonowych kolorach. Unikalnego stylu dopełni modny kapelusz Kerfusia. Wszystkie nowości można znaleźć na stronie internetowej: https://www.carrefour.pl/promocje/official-store-kerfus
Blask Kerfusia nie słabnie
Dzięki swoim zabawnym filmikom i zdjęciom, Kerfuś osiąga milionowe zasięgi w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak TikTok, Twitter i Instagram. Niezliczone prośby i wyraźne żądania fanów skłoniły tę internetową gwiazdę do ruszenia w trasę po całym kraju. Do tej pory Kerfuś odwiedził już ponad 80 sklepów Carrefour, w całej Polsce, gdzie spotykał się osobiście ze swoimi fanami. Nic więc dziwnego, że na TikToku Kerfuś ma ponad 120 tysięcy obserwujących.
Zobacz również
W wolnym czasie robot pojawia się też w innych popularnych miejscach. 9 czerwca odwiedził warszawskie bulwary nad Wisłą, gdzie częstował swoich fanów orzeźwiającymi napojami i przekąskami. Wydarzenie to, transmitowane na żywo na TikToku, zgromadziło ponad 5 tysięcy widzów. Następnie Kerfuś pojechał do Gorzowa, gdzie towarzyszył mieszkańcom podczas Nocnego Szlaku Kulinarnego, inicjatywy promującej lokalną gastronomię. Carrefour był oficjalnym partnerem i sponsorem tego wydarzenia.
Kerfuś nie zamierza zwalniać tempa. Już w piątek, 23 czerwca, robot pojawi się ponownie na warszawskich bulwarach. Zaprasza wszystkich uczniów do wspólnej rozmowy, tańca i zabaw, aby uczcić zakończenie roku szkolnego i pochwalić ocenami na świadectwach. Podczas nadchodzącego lata możemy spodziewać się kolejnych okazji do osobistego spotkania z Kerfusiem. Wystarczy uważnie obserwować jego profile w mediach społecznościowych:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Twitter: https://twitter.com/Kerfus_Official
- TikTok: https://www.tiktok.com/@kerfus_official
- Instagram: https://www.instagram.com/kerfus_official/
PS World Refill Day w Carrefour – sieć promuje nowy ekotrend i oferuje zniżki na produkty do uzupełniania
„Refill” to trend, który pojawia się w strategiach coraz większej ilości firm na rynku FMCG. Carrefour to jeden z liderów tego rozwiązania w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing