Samojezdny robot Kerfuś, którego można spotkać w sklepach sieci Carrefour, stał się dla firmy skutecznym narzędziem reklamowym. Dzięki swojej mobilności i widoczności, promowane przez niego produkty notują bardzo dobre wyniki sprzedaży, dlatego sieć postanowiła wykorzystać go do promocji najnowszej kolekcji odzieży jeansowej marki TEX, która dostępna jest niej na wyłączność.
– W naszej najnowszej kolekcji, klienci znajdą szeroki wybór odzieży jeansowej dla dorosłych, młodzieży i dzieci, które będą promowane przez Kerfusia. Jestem przekonana, że dzięki obecności naszej gwiazdy internetu, jeszcze więcej osób zajrzy do naszego działu tekstylnego i zapozna się z naszą różnorodną i atrakcyjną cenowo ofertą ubrań, idealną na trudne czasy inflacji – mówi Anna Waszkiewicz, menedżer grupy kategorii produktowych – EPCS i Tekstylia.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W ślad za utrzymującą się popularnością swojego robota, Carrefour wprowadza do oferty również kolejne gadżety z jego podobizną. Robot sygnował do tej pory już dwie bestsellerowe serie ubrań skierowane do fanów. Teraz w ofercie pojawiły się nowe koszulki z ręcznie rysowanymi wzorami, przedstawiające Kerfusia stylizowanego na lata 90-te oraz takie, w bardziej współczesnym wydaniu. Świeżo wprowadzone modele ubrań zaprojektowali uzdolnieni artyści, a wkrótce stworzą również kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS Carrefour zapłaci klientom za plastik i aluminium
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Carrefour Polska oraz EKO-Punkt Organizacja Odzysku Opakowań wspólnie uruchamiają w 10 sklepach Carrefour w województwie śląskim test butelkomatów, do których można oddawać butelki plastikowe oraz puszki aluminiowe po napojach. Za każde oddane opakowanie, sieć wypłaci klientom 15 groszy w postaci e-bonów na zakupy.