Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kerfuś został ambasadorem zbiórki charytatywnej marek Velvet Spoon i Carrefour Polska

Dystrybutor filmowy Velvet Spoon oraz Carrefour Polska organizują zbiórkę na rzecz fundacji pomagających zwierzętom. Działania te związane są z wprowadzeniem na ekrany polskich kin filmu „Kociarze”. Ambasadorem zbiórki został robot Kerfuś.
O autorze
1 min czytania 2022-12-13

Zbiórka jedzenia dla zwierząt odbywa się w ośmiu sklepach Carrefour: w Warszawie (C.H. Arkadia), Puławach, Wrocławiu Borku, Ostrowcu Świętokrzyskim, Toruniu, Inowrocławiu, Gdańsku Morenie oraz Wołominie i potrwa do wtorku 20 grudnia. Wszędzie tam znajdują się specjalnie kosze oznaczone plakatami i ulotkami filmu „Kociarze”.

Zbiórkę w tych sklepach wspiera wyjątkowy gość – Kerfuś, czyli robot o kocim pyszczku, który niedawno stał się hitem polskiego Internetu.

– Kerfusia nikomu nie trzeba przedstawiać, a zwłaszcza kociarzom. To obecnie najpopularniejszy kot w Polsce. Postanowiliśmy więc wykorzystać tę sławę w dobrej sprawie i wesprzeć tę inicjatywę. Zima nie jest łatwym czasem dla bezpańskich kotów, dlatego chcemy pomóc im w tym trudnym momencie. Zachęcamy wielbicieli Kerfusia i naszych klientów do dzielenia się wsparciem i przynoszenia karmy do sklepów biorących w akcji – mówi Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.

– Bardzo cieszymy się z takiego ambasadora. Wiemy, że nasi widzowie także uwielbiają Kerfusia, więc to, że został ambasadorem akcji sprawi, że jeszcze więcej kotków otrzyma zapas jedzenia – mówi Grzegorz Fortuna z Velvet Spoon.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kup bilet i pomóż zwierzętom

Z okazji premiery dystrybutor „Kociarzy”, firma Velvet Spoon, wspiera również cztery fundacje: Fundację Animalia, Ja paczę sercem, Fundację NaszeZoo.pl oraz Fundację Głosem Zwierząt. Dla każdej organizacji wygenerowany został specjalny link afiliacyjny i przez niego można kupić bilet do wybranego kina, w którym grany jest film, jednocześnie przekazując wsparcie dla kocich podopiecznych – każdy kupiony bilet do kina to 1 zł na posiłek dla kota.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Kociarze” to wzruszająca piękna i wspaniale nakręcona opowieść o dziewięciu mężczyznach, którzy kochają koty. Reżyserka Mye Hoang na bohaterów swojego filmu wybrała mężczyzn, których dzieli wszystko – zawód, status majątkowy, miejsce zamieszkania czy wiek. Łączy ich jednak miłość do kotów i nieodparta chęć pomocy wszystkim czworonogom, których spotykają na swojej drodze. Film można oglądać w kinach od 2 grudnia, w 50 kinach w całej Polsce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się