Aplikacja B!Master oparta jest na foto-recognition – umożliwia skanowanie fizycznych produktów, a następnie podaje na ich temat szczegółowe informacje wraz z propozycją przepisów, w których można je wykorzystać.
– Aplikacja powstała, by inspirować szefów kuchni oraz właścicieli obiektów gastronomicznych, do zaproponowania swoim klientom nieszablonowych dań. Jako Bonduelle Food Service, chcemy nie tylko oferować jakościowe produkty gastronomiczne, ale też wpływać na pozytywny rozwój przedsiębiorstw naszych biznesowych partnerów, a końcowym klientom oferować wyjątkowe smaki – powiedziała Wioleta Bielecka Trademarketing&Digital manager z Bonduelle Polska S.A.
Zobacz również
Agencja KERRIS Group odpowiada za UX, grafikę, prace frontendowe i backendowe, CMS oraz dalszy rozwój aplikacji. W kolejnych miesiącach planowane jest uzupełnienie funkcjonalności B!Master o kalkulator foodcost, pozwalający oszacować końcową cenę dania, również z uwzględnieniem kosztów stałych obiektu; a także tłumaczenie aplikacji na inne języki i jej launch na rynkach zagranicznych.
– Cieszymy się z zaufania, którym obdarzyła nas firma Bonduelle Polska S.A. Wspólnie możemy kreować innowacyjne produkty digitalowe i pozytywnie zmieniać rynek HoReCa. Współpraca jest kolejnym potwierdzeniem silnego know how branżowego i technologicznego naszej agencji – powiedział Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce