KERRIS to niezależna agencja digital 360, która, łącząc kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, KERRIS wyróżnia się zrozumieniem technologii oraz biznesu.
Agencja współpracuje m.in. z takimi markami jak: BNP Paribas, Elektrownia Powiśle, SWISS KRONO, TAURON, Roche, Honeywell, Bonduelle, Heinz, a także z domami mediowymi i startupami.
Zobacz również
– Wraz ze wzrostem skali naszej działalności oraz rozwojowi agencji o bardzo mocny dział kreacji i komunikacji, postanowiliśmy dołączyć do grona najlepszych firm budujących przyszłość naszej branży.
W dołączeniu do SAR upatrujemy też szansę na wymianę wiedzy między członkami stowarzyszenia –podkreślił Ignacy Bochiński, partner KERRIS.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing