Nowa kampania SWISS KRONO „Niech się dzieje co chce!” ma na celu zwiększenie świadomości paneli podłogowych Aqua Zero oraz nowej linii produktowej INFINITY AQUA ZERO o większej długości, w oparciu o główne cechy produktu: woodporność do 24h, klasę ścieralności AC6, a także przystosowanie do montażu na ogrzewaniu podłogowym – wodnym i elektrycznym
– Przez ostatni, pandemiczny rok większość naszego życia toczyła się w domach i mieszkaniach, a zabawa najczęściej odbywała się na podłodze. Wychodząc od tego insightu powstało „Niech się dzieje co chce!”. W spocie oraz materiałach reklamowych pokazujemy finał szalonej zabawy, który w przypadku braku wodoodpornych paneli mógłby być odebrany negatywnie, jednak dzięki panelom z linii Aqua Zero od SWISS KRONO przynosi na myśl jedynie pozytywne odczucia – tłumaczy Ignacy Bochiński, partner w KERRIS Group. – Wyzwaniem dla naszego działu kreacji było stworzenie łatwej i efektywnej kosztowo adaptacji materiałów na rynki zagraniczne. Udało się to osiągnąć dzięki historii, która nie wymagała wykorzystania wizerunku aktorów – dodaje Bochiński.
Zobacz również
KERRIS Group odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii reklamowej, wraz z zakupem mediów, obejmującej cały mediamix: m.in. spoty reklamowe w Player.pl (30sek), Programmatic i Facebook Ads.
Kampania wystartowała pod koniec kwietnia, a na kolejnych rynkach planowany start odbędzie się po przetłumaczeniu spotu. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]