SWISS KRONO w nowej kampanii pod hasłem „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” prezentuje zalety swoich nowych podłóg laminowanych Aqua Zero o wodoodporności do 24h. Spoty reklamowe i kreacje przedstawiają wydarzenia z życia, które nie zawsze są idealne i do przewidzenia, lecz dają powody do uśmiechu, jak wylanie zupki przez niemowlę, wbiegnięcie do domu mokrego psa, rozlanie wody przez dziecko przy podlewaniu kwiatów. Dzięki podłogom laminowanym Aqua Zero, konsumenci mają zapewniony pełny komfort – nie muszą się przejmować małymi wpadkami, które mają miejsce niemal w każdym domu, każdego dnia.
W SWISS KRONO doskonale rozumiemy oczekiwania naszych klientów, dlatego nasze podłogi laminowane projektujemy tak, by małe wyzwania dnia codziennego zamieniać w miłe wspomnienia – mówi Jarosław Masina ze SWISS KRONO.
Zobacz również
Kampania digital realizowana jest m.in. w kanałach Display & Video 360 (programmatic, w tym reklama VOD w Player.pl i reklama audio w Spotify), Google Ads, Facebook Ads, a także Allegro. Uzupełniają ją billboardy sponsorskie w telewizji (TVN, HGTV, TTV, TVN7) i Radiu ZET. W ramach kampanii odbędzie się również loteria paragonowa organizowana we współpracy z grupą JET.
„Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” jest zintegrowaną kampanią KERRIS Group, w ramach której agencja łączy kompetencje wielu podmiotów pod jednym dachem realizując takie działania jak: strategia, kreacja (w tym spotu reklamowego), planowanie i zakup mediów, działania performance. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]