Celem działań powierzonych KERRIS Select jest generowanie footfallu (odwiedzin fizycznych) w znajdujących się w Elektrowni Powiśle ponad 90 unikatowych markach modowych oraz w strefie gastronomicznej Food Hall.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z KERRIS Select z uwagi na doświadczenie firmy w zakresie handlu offline i online oraz podejście biznesowe konsultantów – ich zaangażowanie oraz profesjonalizm – powiedział Katarzyna Białek, marketing manager w Elektrowni Powiśle.
Zobacz również
W ramach współpracy KERRIS Select odpowiada za planowanie i zakup mediów internetowych oraz optymalizację budżetów z dużym naciskiem na kanały social media oraz Google. Ponadto zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem stron internetowych.
Jedną z realizowanych przez KERRIS Select kampanii jest świąteczna strona internetowa z inspiracjami prezentowymi i rekomendacjami gwiazd z odesłaniem wprost do sklepów e-commerce najemców Elektrowni Powiśle. Projekt pokazuje, że Elektrownia Powiśle wychodzi naprzeciw swoim partnerom nie tylko w przestrzeni inwestycji, ale również w kanałach online. Jest to pierwsze tego rodzaju działanie w branży.
– Cieszymy się z zaufania, jakim obdarzył nas zespół Elektrowni Powiśle podpisując z nami umowę. Z uwagi na pandemię koronawirusa najbliższe miesiące będą pełne wyzwań. Jest to czas, który zdecydowanie podda sektor handlu próbie, ale profesjonalizm i otwarta głowa zespołu Elektrowni Powiśle, pozwala na wdrażanie rozwiązań, które wcześniej nie miały miejsca w tej branży. Zachęcam do obserwowania naszych wspólnych działań – powiedział Ignacy Bochiński, Partner w KERRIS Group.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing