TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

KERRIS wygrywa przetarg Hortex

Agencja KERRIS wygrała przetarg Hortex na koncept kreatywny i obsługę kreatywną marki w 2024 roku.
O autorze
1 min czytania 2023-09-14

Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami

– Współpraca z KERRIS to dla nas kolejny krok w kierunku innowacji i świeżego spojrzenia na nasze produkty. Wierzymy, że doświadczenie i kreatywność agencji pozwolą nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i wzmocnić pozycję naszej marki na rynku – podkreśla Jerzy Stańczyk, Starszy Kierownik Marki Hortex.

Prace nad produkcją materiałów ruszają już teraz, a oficjalny launch kampanii jest zaplanowany na 2024 rok.

– Zaufanie, którym obdarzył nas Hortex, to potwierdzenie, że nasze podejście do pracy bazujące na partnerstwie i możliwie najgłębszym zrozumieniu biznesu klienta, jest doceniane przez kluczowych graczy na rynku. W ramach współpracy, stworzymy kampanię, która nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale zostanie w ich pamięci na długo – powiedział Ignacy Bochiński, partner w KERRIS. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców z bardzo silną pozycją w kategorii soków, nektarów i napojów niegazowanych w Polsce. Ta polska marka istnieje na rynku od ponad 70 lat.Jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem brandów w Polsce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing