Współpraca obejmuje stworzenie projektu opakowań dla nowego produktu, produkcję materiałów 360 oraz koordynację działań z influencerami.
– Współpraca z KERRIS to dla nas kolejny krok w kierunku innowacji i świeżego spojrzenia na nasze produkty. Wierzymy, że doświadczenie i kreatywność agencji pozwolą nam dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców i wzmocnić pozycję naszej marki na rynku – podkreśla Jerzy Stańczyk, Starszy Kierownik Marki Hortex.
Zobacz również
Prace nad produkcją materiałów ruszają już teraz, a oficjalny launch kampanii jest zaplanowany na 2024 rok.
– Zaufanie, którym obdarzył nas Hortex, to potwierdzenie, że nasze podejście do pracy bazujące na partnerstwie i możliwie najgłębszym zrozumieniu biznesu klienta, jest doceniane przez kluczowych graczy na rynku. W ramach współpracy, stworzymy kampanię, która nie tylko przyciągnie uwagę konsumentów, ale zostanie w ich pamięci na długo – powiedział Ignacy Bochiński, partner w KERRIS.
Hortex to lider w kategorii mrożonych warzyw i owoców z bardzo silną pozycją w kategorii soków, nektarów i napojów niegazowanych w Polsce. Ta polska marka istnieje na rynku od ponad 70 lat.Jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem brandów w Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing