Przedmiotem podpisanej umowy jest odświeżenie wizerunku oraz uwypuklenie wartości marki City Service oraz należącego do tej grupy Zespołu Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o., stanowiącego największą w Polsce spółkę zarządzającą nieruchomościami. Do zadań agencji interaktywnej KERRIS należy też wsparcie spółki City Comfort, która w drugiej połowie 2017 roku wchodzi na rynek Condo i Apart hoteli. Zakres umowy stanowi również wsparcie grupy City Service w zakresie grafiki i performance marketingu.
City Service Polska jest częścią City Service SE, spółki wywodzącej się z Litwy, działającej w pięciu krajach Europy. Notowana na warszawskiej giełdzie Grupa City Service posiada w Polsce 16 spółek, które łącznie obsługują 13 mln m2 powierzchni m.in. mieszkalnych i komercyjnych. W skład Grupy City Service wchodzą spółki kompleksowo zarządzające nieruchomościami oraz spółki zajmujące się sprzedażą energii i obsługą techniczną budynków. Grupa zatrudnia blisko 1000 osób w 120 miastach.
Zobacz również
KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, Grohe Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.