KERRIS z rebrandingiem z okazji 10-lecia

Agencja KERRIS Group staje się KERRIS, przechodząc rebranding. Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji 10-lecia firmy. Za nową identyfikację wizualną odpowiada Mateusz Machalski.
O autorze
1 min czytania 2022-05-05

„Performance meets creativity” – pod takim hasłem agencja KERRIS przechodzi rebranding. Jego celem jest repozycjonowanie marki jako wiodącej agencji o kompetencjach, zarówno performance, jak i kreatywnych. Zmiany wiążą się z utworzeniem działu Krreacji, na którego czele stanęli Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkabuła, dołączając do grona wspólników.

Nasza agencja obchodzi w tym roku 10-lecie i przeszła drogę od studenckiego biznesu do jednej z wiodących, niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce. W naszej dotychczasowej komunikacji dominowały treści związane z działaniami w obszarze performance. W nowej odsłonie chcemy silniej zakomunikować swoje możiwości z zakresu kreacji i social mediów. Znalezienie klucza do połączenia językiem wizualnym tych dwóch obszarów było kluczowym elementem naszego rebrandingu – mówi Mikołaj Szymański, prezes zarządu KERRIS.

Agencja KERRIS zmieniła całą swoją oprawę graficzną w tym stronę internetową oraz logo. Jej nowa komunikacja wizualna bazuje na 4 głównych motywach graficznych: rozmytych fotografiach, zdjęciach mikroskopowych wody, białym horyzontalnym gridzie oraz płaskich aplach kolorów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozmyte zdjęcia odnoszą się do procesu krystalizowania się idei – od niewyraźnego obrazu do figuratywności. Morfownie kolorów, symbolizujące kreatywność, przełamane zostało surowym gridem oraz mocną białą typografią – symbolizującymi świat liczb, wyników i danych, czyli wszystkim tym, co jest związane z performance marketingiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się