Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kevin Spacey i Uma Thurman zaangażowani w produkcje filmów, których reżyserami są amatorzy – Jameson First Shot 2014

Nie często zdarza się, aby młodzi i początkujący reżyserzy z całego świata mieli szansę współpracować ze znakomitymi aktorami i producentami filmowymi światowego formatu!
O autorze
1 min czytania 2014-09-25

Już od trzech lat podczas konkursu Jameson First Shot wyłaniane są najciekawsze scenariusze, następnie realizowane przez profesjonalną ekipę filmową na czele z Kevinem Spacey i Umą Thurman!

Jameson First Shot to międzynarodowy konkurs na film krótkometrażowy, który pomaga w odkryciu młodych talentów filmowych z całego świata. Jameson, któremu od dawna po drodze ze sztuką filmową tym razem składa ukłon w stronę twórców młodego pokolenia, otwierając przed nimi nowe i wyjątkowe perspektywy.

Laureaci konkursu otrzymują szanse realizacji swojego scenariusza przy współpracy ze studiem Trigger Street Production, którego twórcą i właścicielem jest dwukrotny zdobywca Oscara, Kevin Spacey!  Na tym nie koniec, debiutujący reżyserzy podczas produkcji współpracują z najlepszymi aktorami, którzy wcielają się w rolę głównych bohaterów. W pierwszej edycji konkursu w filmikach wystąpił sam Kevin Spacey (2012), następnie – Willem Dafoe (2013), a tego roku w rolę niezadowolonej gospodyni domowej, ekspedientki i pacjentki szpitala psychiatrycznego, wcieliła się nominowana do Oscara, Uma Thurman. Produkcje zrealizowane do tej pory cieszą się ogromną popularnością. W przeciągu dwóch lat osiągnęły 14 milionów odsłon w Internecie!

Filmy docenione w 2014 roku: The Mundane Goddess (scenariusz/reżyseria: Henco J), The Gift (scenariusz/reżyseria: Ivan Petukhov) i Jump! (scenariusz/reżyseria: Jessica Valentine) dostępne są na kanale YouTube oraz na stronie internetowej Jameson First Shot:  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The Mundane Goddess; Zobacz The Mundane Goddess

The Gift; Zobacz The Gift

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jump!; Zobacz Jump!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jameson kocha kino! Marka jest partnerem dublińskiego festiwalu Jameson Dublin International Film Festival oraz gali Film Independent Spirit Awards w Santa Monica. W Polsce jest partnerem ważnych wydarzeń filmowych w Polsce – CAMERIMAGE i Planete + Doc oraz T-Mobile Nowe Horyzonty we Wrocławiu.