fot. instagram.com
KFC postanowiło stworzyć specjalny namiot, dzięki któremu spędzimy rodzinny czas w ciszy i spokoju, z dala od elektroniki!
Zobacz również
Ta „przyjemność” ma kosztować 10 tys. dolarów, a jej zadanie to zapewnić idealną izolację od świata technologii, które zabierają nam wolny czas”. Nad wszystkim będzie czuwał kapitan Sanders!
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To nie pierwsza sieć fastfoodów, która chce poprawiać relacje rodzinne. McDonald’s w Singapurze wprowadził szafki, w których przechowasz telefon na czas jedzenia. Pomysł stworzenia specjalnych szafek powstał po tym, gdy po przeprowadzonych badaniach okazało się, że 72 procent dzieci i 69 procent dorosłych przyznało, że używa telefonów podczas wspólnego jedzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule…