KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów

KFC chce pomóc w “odstawieniu” Internetu. Stworzył namiot, który blokuje dostęp do social mediów
Na co dzień każdy z nas korzysta z telefonów komórkowych. Nierzadko zdarza się, że zaraz po przebudzeniu bierzemy do ręki smartfona, żeby sprawdzić maile, czy przejrzeć Instagrama. Nawet obiadom i spotkaniom rodzinnym towarzyszą telefony, przez co babcie krzywo patrzą na swoje zautomatyzowane wnuki…
O autorze
1 min czytania 2017-11-22

fot. instagram.com

KFC postanowiło stworzyć specjalny namiot, dzięki któremu spędzimy rodzinny czas w ciszy i spokoju, z dala od elektroniki!

Ta „przyjemność” ma kosztować 10 tys. dolarów, a jej zadanie to zapewnić idealną izolację od świata technologii, które zabierają nam wolny czas”. Nad wszystkim będzie czuwał kapitan Sanders!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To nie pierwsza sieć fastfoodów, która chce poprawiać relacje rodzinne. McDonald’s w Singapurze wprowadził szafki, w których przechowasz telefon na czas jedzenia. Pomysł stworzenia specjalnych szafek powstał po tym, gdy po przeprowadzonych badaniach okazało się, że 72 procent dzieci i 69 procent dorosłych przyznało, że używa telefonów podczas wspólnego jedzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule…