Kody promocyjne, dzięki którym można zamawiać zarówno całe zestawy, jak i same tylko Twistery, Zingery czy Grandery w niższych cenach, są już znane fanom KFC od dawna. Teraz linia dedykowana cenowym mega ofertom zyskała nową nazwę – KuRpony, a w raz z nią także nową identyfikację wizualną. Zmianom towarzyszy kampania digitalowa z udziałem popularnego wśród młodzieży influencera MrKryhy.
Zobacz również
TikToker, którego konto obserwuje dziś już ponad 410 tysięcy użytkowników zasłynął z odwiedzin restauracji, w których zawsze składa nietypowe zamówienia charakterystycznie zaznaczając to w swoich filmach. Jeżdząc po Polsce zdarza mu się zamówić i przetestować największego kebaba mierzącego 40 cm, najdroższy zestaw sushi za prawie 250 zł, a nawet całe menu dostępne w danym miejscu.
W ramach kampanii „KuRpony z KFC robią wrażenie”, MrKryha nie tylko w szczególny dla siebie sposób komentuje kolejne sety zniżkowych KuRponów na oferty dostępne w KFC, ale też występuje na drugim planie każdego z sześciu wideo, które powstały w ramach kampanii. Krótkie wideo są publikowane na kanałach własnych KFC Polska na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku, Snapchacie, a także na platformach Player oraz IPLA. Całość wspiera kampania display oraz seria dedykowanych postów na kanałach w mediach społecznościowych KFC.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„KuRpony z KFC robią wrażenie” to kampania, która mówi językiem młodego pokolenia i właśnie tę grupę w szczególności ma zachęcić do jeszcze częstszego odwiedzania restauracji KFC. W tym celu, z myślą o ekipach przyjaciół spędzających wspólnie czas przy stole, sieć przygotowała także specjalną ofertę. Wśród KuRponów ojawiły się KuRpony ekipowe, dzięki którym można kupić zestaw kilku takich samych dań w fantastycznie niskiej cenie. To z pewnością świetna wiadomość dla fanów dań z KFC i ich przyjaciół.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach oferty KuRponowej, która wystartowała 28 kwietnia, dostępnych jest łącznie 25 KuRponów, dedykowanych zarówno użytkownikom zamawiającym dania poprzez aplikację KFC Collect, jak i Gościom na miejscu w restauracji. Stąd KuRpony zyskały nowy wygląd nie tylko w aplikacji, ale też w kioskach w restauracjach KFC na terenie całego kraju.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spoty zostały wyreżyserowane przez duet: Joanna Sikora i Jakub Obuch, zaś za produkcję odpowiada Paradoxmedia.