Krwiożercza pizza w reklamie KFC
KFC w Hiszpanii wprowadziło do menu nietypową pozycję – pizzę o nazwie Polizza, która w swojej podstawie zawiera smażonego kurczaka i jest pozbawiona klasycznych chrupiących brzegów z ciasta. Aby promować nowe danie, sieć KFC połączyła siły z hiszpańską agencją PS21 i nagrała 14-minutowy horror „La Massacre”.
Zobacz również
Spot wyreżyserowany przez NYSU oddaje hołd Samowi Raimiemu – amerykańskiemu reżyserowi znanemu z serii filmów „Martwe zło”. Podobnie jak horror z 1981 roku, reklama KFC opowiada historię piątki przyjaciół, którzy udają się na weekend do domku w środku lasu.
Na miejscu nastolatkowie postanawiają zamówić pizzę, wybierając tajemniczy numer telefonu znaleziony na ulotce. Po otrzymaniu zamówienia bohaterowie muszą jednak zmierzyć się z serią upiornych zjawisk.
Reklamy w formie horrorów
Nowa reklama KFC Spain wpisuje się w rosnący trend filmów grozy z lat 80. W ostatnich miesiącach marki chętnie czerpią inspiracje ze znanych horrorów, które ponownie zyskały sporą popularność za sprawą serii „Stranger Things”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na reklamę w formie krótkiego horroru postawił także Ford. Marka samochodów zaprezentowała swojego nowego Raptora R w spocie pełnym klasycznych mrocznych motywów – takich jak węże, skorpiony czy tajemnicze zjawy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing