Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

KFC przekazało potrzebującym ponad 1,5 mln posiłków

Tylko w Polsce niemal 9 mln ton żywności rocznie trafia do śmietnika, a jednocześnie aż 2 mln osób żyje w skrajnym ubóstwie. Aby przeciwdziałać negatywnym skutkom tego problemu, marka KFC od 2017 przekazuje nadwyżki żywności organizacjom społecznym w ramach globalnego programu Harvest.
O autorze
1 min czytania 2020-10-16

KFC od lat racjonalnie planuje produkcję oraz odpowiedzialnie wykorzystuje generowane nadwyżki. Mimo, że systemy do planowania produkcji są coraz bardziej rozwinięte, zdarza się, że restauracja ma więcej produktów niż jest w stanie sprzedać. Dlatego właśnie KFC, jako pierwsza sieć restauracji w Polsce, wdrożyła program Harvest, w ramach którego nadwyżki produktów są przekazywane za pośrednictwem Banków Żywności organizacjom społecznym. W programie uczestniczy już ponad 200 lokali KFC w Polsce.

– W ciągu trzech lat od uruchomienia programu w Polsce udało się nam przekazać 510 ton żywności, co daje nam 1 530 000 posiłów dla potrzebujących. Z czego 230 tys. tylko w tym roku. A ten rok był szczególnie trudny dla nas wszystkich. Dynamiczne rozprzestrzenianie się koronawirusa postawiło nas w zupełnie innej rzeczywistości. Bez wahania zaczęliśmy dowozić posiłki dla personelu medycznego w wielu szpitalach na terenie kraju, a następnie zaangażowaliśmy się także w ogólnopolską akcję społeczną #WzywamyPosiłki – powiedział Thomas Łacek, KFC global marketing director. 

Aby przekazywane w ramach programu Harvest posiłki zachowały świeżość i smak, odpowiednio wcześniej są głęboko mrożone i przechowywane według ścisłej procedury opracowanej we współpracy z Inspektoratem Sanitarnym. Następnie, za pośrednictwem Banków Żywności pełnowartościowe dania, przyrządzone dokładnie w ten sam sposób jak w restauracjach KFC, trafiają na stoły osób potrzebujących.

– Nie byłoby to wszystko możliwe gdyby nie zaangażowanie naszych pracowników. To oni codziennie poświęcają swój cenny czas pakując, katalogując i potem przekazując dalej nadwyżki produktów. Jesteśmy dumni, że razem możemy robić coś dobrego nie tylko dla lokalnych społeczności, ale też dla środowiska. Nie wyrzucamy – Pomagamy! – powiedział Thomas Łacek.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj