KFC zgoliło brodę i wąsy Colonela Sandersa w ramach globalnej akcji Movember

KFC zgoliło brodę i wąsy Colonela Sandersa w ramach globalnej akcji Movember
KFC postanowiło ogolić słynną brodę i wąsy Colonela Sandersa, by ten... mógł je zapuścić na nowo. W ten sposób marka angażuje się w trwającą obecnie akcję Movember, której celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat problemów zdrowotnych mężczyzn.
O autorze
1 min czytania 2020-11-04

Trwająca przez cały miesiąc akcja Movember ma za zadanie zachęcić mężczyzn do sprawdzenia swojego stanu zdrowia. Standardowym elementem kampanii jest zapuszczanie przez nich wąsów, zaś w przypadku bród – nie golenie ich. 

W akcję postanowiła włączyć się marka KFC, która 1 listopada br. zgoliła słynną brodę i wąsy Colonela Sandersa – bohatera, który nierozłącznie kojarzy się z popularną siecią fast foodową i widnieje na logotypie brandu – by ten mógł je zapuścić na nowo. Tym samym firma chce podnieść świadomość społeczną na temat problemów zdrowotnych mężczyzn.

W ramach inicjatywy marka KFC na jeden dzień zastąpiła swoje słynne logo „ogolonym” Colonelem Sandersem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację odpowiada agencja Sid Lee Paris.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Slogan „It’s Finger Lickin’ Good” od 64 lat był kultowym hasłem KFC na całym świecie. Jednak jak przyznaje marka zachęcanie do oblizywania palców po zjedzeniu kurczaka w obecnej sytuacji wydaje się być nie najlepszym pomysłem. Stąd właśnie decyzja o tymczasowym wstrzymaniu posługiwania się sloganem.

PS2

W ramach promocji holenderskiej kampanii „Week Without Meat” rotterdamski lokal KFC przez cały tydzień serwował swoim klientom wyłącznie wegetariańskie dania.