Aby dołączyć do gry o niezapomnianą przygodę, wystarczy wejść na stronę, wypełnić krótki formularz rejestracyjny i dodać zdjęcie, które pokaże radość ze zwycięstwa polskich piłkarzy w finale Euro 2020.
Kibice wskakują na etykiety
Zobacz również
Chociaż do startu mistrzostw Europy pozostały jeszcze 4 miesiące, piłkarskie święto dla fanów „Biało-Czerwonych” rozpoczyna się już teraz. Udział w konkursie „Kibice OSHEE” to wielka szansa na przeżycie niezapomnianej przygody na planie zdjęciowym. 5 laureatów nagrody głównej zostanie twarzą kampanii reklamowej, a ich wizerunek znajdzie się na specjalnej, limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water.
Fani mogą przesyłać zgłoszenia do 21 lutego br. do końca dnia. Zadaniem konkursowym jest ukazanie emocji, jakie towarzyszą nam przy kibicowaniu reprezentacji. 22 lutego rozpocznie się otwarte głosowanie internautów, które potrwa tydzień i wyłoni finałową „dziesiątkę” kandydatów do roli „Kibiców OSHEE”. Wybrani uczestnicy zgarną miesięczny zapas OSHEE, a następnie komisja wskaże 5 laureatów nagrody głównej, którzy na początku marca wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Efekty pracy fotografów i modeli będziemy mogli podziwiać na etykietach OSHEE Vitamin Water, które trafią do sklepów przed Euro 2020.
Zwycięzcy konkursu będą częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Kreacje z ich udziałem zobaczymy m.in.: na billboardach, w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dumny sponsor polskich piłkarzy
OSHEE, lider napojów funkcjonalnych w Polsce, jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od sierpnia 2018 roku.
– W nadchodzącym roku wszyscy będziemy wspierać polskich piłkarzy podczas mistrzostw Europy. Jako Oficjalny Sponsor kadry chcemy podgrzewać atmosferę piłkarskiego święta już teraz. Konkurs, w którym można zostać twarzą naszej piłkarskiej kampanii i znaleźć się na etykietach limitowanej edycji produktu OSHEE Vitamin Water to pierwsza z naszych aktywności skierowanych do kibiców, które zaplanowaliśmy na nadchodzące miesiące – podkreśla Mariusz Ryciak, group CMO OSHEE Polska.
Pełen regulamin konkursu jest dostępny na stronie.