Kiedy światem rządziłyby kobiety, czyli kampania Sally Hansen, która odwraca świat o 180 stopni

Kiedy światem rządziłyby kobiety, czyli kampania Sally Hansen, która odwraca świat o 180 stopni
Ostatnio ciągle słyszy się o wyraźnie nowym trendzie w marketingu: femvertising, czyli wykorzystywanie przez marki pozytywnych przekazów tylko dla kobiet. W nowych reklamach nie widzimy kobiet przedstawionych tylko jako sprzątaczki, czy kucharki.
O autorze
0 min czytania 2017-12-04

Kilka dni temu marka Sally Hansen powiedziała „stop” silnie męskim przekazom i stworzyła alternatywny świat, nazwany Shetopia, w którym to kobiety są liderami, decydują o sobie, spotykają się z młodszymi mężczyznami, czy płacą w restauracjach. W spocie możemy zobaczyć przykłady stereotypów, z którymi muszą radzić sobie kobiety.

Spot został wyreżyserowany i zrealizowany przez żeński zespół. We wprowadzaniu kampanii na polski rynek uczestniczyła agencja They.pl. 

Kampania zwraca uwagę i dodaje siłę kobietom, przypominają postać Sally Hansen, założycielki marki kosmetyków, która walczyła z mężami, rodziną i normami społecznymi, by osiągać sukcesy w biznesie!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rok temu Badger&Winters stworzyło spot w ramach akcji społecznej „We are #WomenNotObjects”, która zwracała uwagę na problem, jakim jest uprzedmiotowianie i seksualizacja kobiet w przekazach reklamowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing