fot. film
Dlatego w zabawny sposób podeszła do wieści o sprzedaży obrazu „Salvatore Mundi” Leonarda da Vinci, który wylicytowany został za oszałamiającą kwotę 450 milionów dolarów!
Zobacz również
„Kiedy wydałeś na obraz 450 mln dol., ale nie podoba ci się jego rama”
„W IKEA wierzymy, że każdy powinien mieć możliwość dekorowania domu bez poświęcania na to oszczędności życia” – mówi Morten Kjaer, dyrektor kreatywny w Ikea Creative Hub. „Dlatego IKEA oferuje gamę przeróżnych ramek, które sprawdzą się na każdym obrazie, nawet takim z 1490 roku.” 😉
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwsze wykorzystanie real time marketingu przez markę. Kiedy francuski dom mody Balenciaga zaprezentował nową, niebieską torbę do złudzenia przypominającą tę, jaką za 3,99 zł można kupić w IKEI, marka szybko zareagowała i wytłumaczyła, jak odróżnić oryginalną Fraktę od „podróbki”, która kosztowała ponad osiem tysięcy złotych.
1. POTRZĄŚNIJ NIĄ – jeśli szeleści, jest oryginalna.
2. WIELOFUNKCYJNA – możesz w niej nosić zestaw do hokeja, cegły, a nawet wodę.
3. POBRUDŹ JĄ – prawdziwą Fraktę, gdy się ubrudzi, można po prostu spłukać wężem ogrodowym.
4. CENA – tylko 3,99 zł.
fot. instagram.com