Spotkanie rozpocznie Adrian Kielich z Mobext. Opowiadać będzie o tym jak niestandardowo i efektywnie wykorzystać reklamę mobilną. Przedstawi ciekawe przykłady z własnego doświadczenia i skutki ich realizacji.
Tuż po nim zobaczymy Rafała Madyckiego Developer Specialist z Microsoft. W prezentacji pt. „Zarabiaj na aplikacjach Windows Phone” przedstawi co wyróżnia aplikacje Windows Phone. Zaprezentuje możliwości zarabiania na nich i proces publikacji w Windows Phone Store.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Następnie poznamy Arkadiusza Haszto reprezentującego Mobile Wings. Opowie jak zdobyć przewagę nad konkurencją używając rozwiązań mobilnych w handlu i reklamie. Dlaczego aplikacje mobilne połączone z systemami bazowymi to najlepsze rozwiązania w handlu. Ile tak naprawdę można zaoszczędzić pieniędzy i jaką przewagę nad konkurencją zdobyć.
Na koniec wystąpi Albert Hupa z IRCenter i opowie jak nowe technologię mobilne i społecznościowe umożliwiają śledzenie i monitoring respondentów.
KielceCom Mobile odbędzie się 20.06 w Kielcach w Klubie Plejada. Start godzina 19:00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje tylko rejestracja na www.kielcecom.pl
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing