Dlatego Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wychodzi do nas ze śmiałą kampanią.
Kampania ma zwrócić naszą uwagę na zagrożenia wynikające z brawury i nieostrożności zarówno przez pieszych, jak i zmotoryzowanych uczestników ruchu drogowego. KRBRD i MIB chcą wpłynąć na zmianę postaw kierowców jak i pieszych!
Zobacz również
Kampania potrwa do 10 grudnia 2017 r., a największe natężenie reklamy ma pojawić się w województwach, w których w ubiegłym roku było najwięcej wypadków.
Co myślicie o akcji? Czy przemawia do Was taka komunikacja?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według raportu Komendy Głównej Policji, w 2016 r. młodzi kierowcy byli sprawcami ponad 5800 wypadków, w których zginęły 542 osoby, a prawie 8000 zostało rannych. „Godzina jazdy na wózku” uczy odpowiedzialności za kierownicą. W ramach jednej z polskich kampanii przygotowana została nietypowa godzina kursu jazdy. Zamiast samochodem kursanci poruszali się na wózkach inwalidzkich z charakterystyczną L-ką.
Warto wspomnieć, że kampania ta została nagrodzona w Cannes.
PS2
Serviceplan przygotował specjalną tablicę interaktywną, która ulokowana została w pobliżu jednego z najbardziej niebezpiecznych przejść dla pieszych, gdzie co roku ponad 4 tysiące osób ulega wypadkom. Ideą operacji było pokazanie przestraszonych twarzy nieposłusznych pieszych, którzy odważyli się przejść na czerwonym.
*kampaniespoleczne.pl