Większość pracowników przejmowanych lokalizacji skorzystała z oferty pracy w nowopowstających sklepach KiK. Działania komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny KiK w Polsce.
Zdaniem Mariusza Kulika, umowa z Charles Vögele oddaje najważniejsze założenia filozofii marki KiK. – To po pierwsze rozwój ukierunkowany na coraz większą dostępność dla klientów. W tym przypadku realizujemy go, włączając do naszej sieci kolejne atrakcyjne lokalizacje. Po drugie zaś, pozyskujemy doświadczony personel, który pomoże nam wzmacniać jeden z filarów naszej działalności: wysoką jakość obsługi, za którą cenią nas klienci we wszystkich krajach.
Zobacz również
Dyrektor generalny KiK w Polsce zwraca także uwagę na jeszcze jeden ważny dla marki aspekt: – Powiększenie sieci KiK o nowe sklepy pozostanie nie bez znaczenia dla pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, bo spośród wszystkich pracowników likwidowanych sklepów Charles Vögele, którym przedstawiliśmy ofertę pracy w nowych filiach sieci KiK, aż 75% ją zaaprobowało. To szczególny powód do dumy, bo pokazuje, że jesteśmy postrzegani jako atrakcyjny i wiarygodny partner na rynku pracy.
Europejska sieć KiK liczy już blisko 3 500 sklepów. W samej Polsce firma w swoim portfolio zamierza mieć około 650 sklepów, z czego ponad 170 udało się uruchomić w ciągu pierwszych 5 lat działalności na lokalnym rynku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]