„Kino od kuchni” – wspólny projekt Multikina i kanału telewizyjnego Kuchnia+

Sieć kin Multikino oraz kanał telewizyjny Kuchnia+ 26 czerwca br. rozpoczynają wspólny projekt – „Kino od kuchni”, który jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie sztuką kulinarną w dzisiejszej popkulturze.
O autorze
1 min czytania 2013-06-10

„Kino od kuchni” jest cyklicznym projektem, w ramach którego w wybranych kinach sieci Multikino będą prezentowane na wielkim ekranie filmy slow foodowe. Strategicznym partnerem projektu jest kanał telewizyjny Kuchnia+, który zagwarantuje uczestnikom  projekcji pokazy gotowania prowadzone przez najlepszych szefów kuchni kanału, między innymi: Tomasza Jakubiaka, Adama Chrząstowskiego lub Dawida Gaboriauda. Będą oni gotowali potrawy nawiązujące do prezentowanych filmów.

Podczas pierwszego spotkania w ramach cyklu „Kino od kuchni” 26 czerwca br. o godzinie 20.00 zostanie zaprezentowana francuska komedia „Niebo w gębie”. Pokazy odbędą się  w 12 kinach sieci Multikino: Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Arkady, Kraków, Łódź, Gdańsk, Poznań Malta, Szczecin, Koszalin, Zabrze, Rybnik, Rzeszów oraz Gdynia. Natomiast pokaz gotowania z Dawidem Gaboriaud odbędzie się wyłącznie w Multikinie Złote Tarasy.

 Drugie spotkanie odbędzie się miesiąc później, 24 lipca. Wtedy zostanie wyświetlona komedia „Zanim noc nas nie rozdzieli” oparta na autentycznych rozmowach podsłuchanych przez dziennikarkę Olgę Utkin w jednej z najdroższych i najbardziej szpanerskich moskiewskich restauracji. Pokaz gotowania odbędzie się w Multikinie Gdańsk.

 Bilety na pokazy filmów z lokalnymi atrakcjami będą kosztowały 21 złotych, natomiast w kinie, w którym poza obejrzeniem filmu widzowie zobaczą również pokaz gotowania i będą mogli degustować potrawy, bilety będą kosztowały 40 złotych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 Sponsorami cyklu „Kino od kuchni” zostali: LG oraz Alma. Dzięki temu uczestnicy wydarzeń będą mogli brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne nagrody.

 Patronat medialny nad akcją objęli: Kuchnia+, miesięcznik „Kuchnia”, tygodnik „Palce lizać”, Food&Joy oraz Co jest grane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się