Do zadań agencji należała będzie realizacja działań wzmacniających wizerunek KIR jako instytucji dostarczającej nowoczesne cyfrowe rozwiązania wykorzystywane w branży finansowej, sektorze prywatnym i administracji publicznej. Agencja będzie wspierać KIR w prowadzeniu komunikacji korporacyjnej i produktowej, współtworzyć strategię obecności firmy w mediach społecznościowych oraz prowadzić działania z zakresu influencer marketingu.
Clue PR to jedna z najszybciej rozwijających się agencji public relations w Polsce, specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej i produktowej dla firm z branży technologicznej, finansowej, ecommerce, logistycznej i przemysłowej. Agencja działa na kilku rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. na Węgrzech, w Czechach i w Grecji. Clue PR należy do ZFPR oraz międzynarodowej sieci Tribe Global, zrzeszającej firmy z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, Azji oraz Afryki.
Zobacz również
Działania ze strony Clue PR realizuje zespół prowadzony przez Michała Kwietniewskiego.
KIR jest kluczowym dostawcą najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, niezbędnych dla funkcjonowania gospodarki cyfrowej i przyjaznego e-państwa. Zapewnia usługi, które skutecznie i efektywnie podnoszą poziom digitalizacji procesów, zarówno w sferze komercyjnej, jak i w administracji publicznej. Wśród najnowszych projektów KIR są narzędzia do zdalnej weryfikacji tożsamości – mojeID oraz elektroniczny podpis kwalifikowany wykorzystujący technologię chmurową mSzafir – który, w opcji umożliwiającej jednorazowe użycie, do końca kwietnia jest dostępny bezpłatnie dla klientów PKO Banku Polskiego. Spółka jest także pionierem technologii blockchain w Polsce. Rozwiązanie trwałego nośnika utworzone w oparciu o tę technologię, jest stosowane do obsługi dokumentów publicznych przez szereg podmiotów finansowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach