TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

 „Kiss from a Lime”: Seal i Taika Waititi łączą siły na planie reklamy Mountain Dew z okazji finałów Super Bowl

 „Kiss from a Lime”: Seal i Taika Waititi łączą siły na planie reklamy Mountain Dew z okazji finałów Super Bowl
„Kiss from a Lime” to reklamowa propozycja od marki Mountain Dew stworzona z okazji finałów Super Bowl. Na planie filmowym spotkali się: Taika Waititi, Seal i Becky G, którzy wspólnie stworzyli klip po brzegi wypełniony szalonym humorem.
O autorze
1 min czytania 2025-02-07

Finały rozgrywek futbolowych Super Bowl to święto nie tylko sportu, ale także reklamy. Marki z najróżniejszych branż prześcigają się w tym, aby wymyślić przykuwające wzrok i zapadające w pamięć widzów treści reklamowe, a także, aby zgromadzić budżet niezbędny do wykupienia choćby 30 sekund czasu antenowego podczas przerwy w transmisji. Nic w tym dziwnego, bowiem co roku w lutym przed ekranami zasiadają miliony kibiców na całym świecie, jednak aby móc zagospodarować swoim klipem choćby pół minuty w przerwie reklamowej, trzeba zapłacić przeszło 8 mln dolarów.

W 2025 roku wśród firm, których reklamy zobaczymy w nocy z 9 na 10 lutego, znalazła się marka napojów Mountain Dew. Do współpracy zaprosiła Seala i Taikę Waititiego. Brytyjski piosenkarz i kompozytor zaśpiewał nową wersję hitu „Kiss from a Rose” i użyczył swojego wizerunku… foce, a za ten szalony pomysł odpowiada wspomniany Waititi („Jojo Rabbit”). Klip nosi tytuł „Kiss from a Lime”, a obok Seala i Waititiego na ekranie zobaczymy jeszcze Becky G.

– Wpływ Super Bowl na kulturę jest niezaprzeczalny, a fakt, że reklama Mountain Dew Baja Blast będzie jego częścią drugi rok z rzędu, jest dla nas jako marki niezwykle ekscytujący – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes ds. marketingu w Pepsi i Sparking Brands.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klip „Kiss from a Lime” łączy w sobie wszystko, co potrzebne, aby przyciągnąć uwagę i zapaść w pamięć: humor, doskonale znany motyw muzyczny, odrobinę szaleństwa i oczywiście logo marki. Trudno przecież zapomnieć głos Seala, który słyszymy, gdy na ekranie pojawia się… śpiewająca foka, prawda?

Co ciekawe, „Kiss from a Lime” nie jest pierwszą reklamą, którą wyreżyserował Taika Waititi. Wcześniej nagrodzony Oscarem nowozelandzki twórca filmowy zrealizował m.in. spot „Chłopiec i ośmiornica” dla Disney+ oraz klip dla marki Belvedere Vodka, w którym wystąpił Daniel Craig.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Realizacją reklamy Mountain Dew zajęła się agencja Goodby Silverstein & Partners, a za efekty wizualne odpowiada Untold Studios.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej ciekawych reklam z okazji finałów Super Bowl zobaczysz w naszym przeglądzie.

Zdjęcia: YouTube

PS Super Bowl 2025: najciekawsze spoty reklamowe [PRZEGLĄD]