Finały rozgrywek futbolowych Super Bowl to święto nie tylko sportu, ale także reklamy. Marki z najróżniejszych branż prześcigają się w tym, aby wymyślić przykuwające wzrok i zapadające w pamięć widzów treści reklamowe, a także, aby zgromadzić budżet niezbędny do wykupienia choćby 30 sekund czasu antenowego podczas przerwy w transmisji. Nic w tym dziwnego, bowiem co roku w lutym przed ekranami zasiadają miliony kibiców na całym świecie, jednak aby móc zagospodarować swoim klipem choćby pół minuty w przerwie reklamowej, trzeba zapłacić przeszło 8 mln dolarów.
W 2025 roku wśród firm, których reklamy zobaczymy w nocy z 9 na 10 lutego, znalazła się marka napojów Mountain Dew. Do współpracy zaprosiła Seala i Taikę Waititiego. Brytyjski piosenkarz i kompozytor zaśpiewał nową wersję hitu „Kiss from a Rose” i użyczył swojego wizerunku… foce, a za ten szalony pomysł odpowiada wspomniany Waititi („Jojo Rabbit”). Klip nosi tytuł „Kiss from a Lime”, a obok Seala i Waititiego na ekranie zobaczymy jeszcze Becky G.
Zobacz również
– Wpływ Super Bowl na kulturę jest niezaprzeczalny, a fakt, że reklama Mountain Dew Baja Blast będzie jego częścią drugi rok z rzędu, jest dla nas jako marki niezwykle ekscytujący – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes ds. marketingu w Pepsi i Sparking Brands.




Klip „Kiss from a Lime” łączy w sobie wszystko, co potrzebne, aby przyciągnąć uwagę i zapaść w pamięć: humor, doskonale znany motyw muzyczny, odrobinę szaleństwa i oczywiście logo marki. Trudno przecież zapomnieć głos Seala, który słyszymy, gdy na ekranie pojawia się… śpiewająca foka, prawda?
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Co ciekawe, „Kiss from a Lime” nie jest pierwszą reklamą, którą wyreżyserował Taika Waititi. Wcześniej nagrodzony Oscarem nowozelandzki twórca filmowy zrealizował m.in. spot „Chłopiec i ośmiornica” dla Disney+ oraz klip dla marki Belvedere Vodka, w którym wystąpił Daniel Craig.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realizacją reklamy Mountain Dew zajęła się agencja Goodby Silverstein & Partners, a za efekty wizualne odpowiada Untold Studios.
Więcej ciekawych reklam z okazji finałów Super Bowl zobaczysz w naszym przeglądzie.
Zdjęcia: YouTube