Warka Radler 0,0% od lat jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród smakowych piw bezalkoholowych. Polscy konsumenci pokochali piwa bez zawartości alkoholu, o czym świadczy dwucyfrowy wzrost tego segmentu mimo pandemii. Produkt ten bezpośrednio odpowiada na silny trend związany z bezalkoholowymi napojami piwnymi – Polacy stawiają na zdrowy i bardziej aktywny tryb życia.
Warka Radler 0,0% przyzwyczaiła już swoich konsumentów do regularnych premier nowych smaków. W tym roku nie mogłoby być inaczej. Na rynku ukazała się właśnie zupełnie nowa Warka Radler 0,0% o smaku Kiwi z Pigwą. To bezalkoholowy napój piwny o doskonale zbalansowanym orzeźwiającym smaku, który może stanowić alternatywę dla zwykłych napojów gazowanych. To jednak nie koniec tegorocznych smaków – na półki sklepowe trafi również Warka Radler 0,0% Ananas z Cytrusami. W sumie Warka Radler 0,0% dostępna jest aż w sześciu wyjątkowych smakach: Cytryna, Ciemne Cytrynowe, Grejpfrut z Pomarańczą, Rabarbar z Truskawką, Kiwi z Pigwą, Ananas z Cytrusami.
Zobacz również
– Rodzina Warki Radler rozwija się dzięki nowościom – polscy konsumenci wręcz oczekują nowych smaków i zaskakujących połączeń. Połączenie kiwi z pigwą i ananasa z cytrusami to naprawdę ciekawe smaki, które już wkrótce zagoszczą na sklepowych półkach – mówi Klaudyna Konarzewska, brand manager Warki Radler.
Obydwa produkty dostępne są w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i 4-paku puszek 500 ml.
Warka Radler 0,0% otrzyma wsparcie w kanałach ATL i digital oraz na materiałach POS. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Lvov, a działania w internecie prowadzi Twin. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing