Wakacje w KFC trwają w najlepsze
W KFC wakacje trwają w najlepsze. Sieć restauracji postanowiła obdarować fanów chrrrupiącego kurczaka wyjątkowym, letnim gadżetem – jedynymi w swoim rodzaju klapkami Kubota, które powstały w ramach współpracy z marką Kubota.
Klapki Kubota x KFC nie trafią jednak do regularnej sprzedaży. To letnie obuwie, wyprodukowane w limitowanej liczbie zaledwie 400 par, będzie można wygrać biorąc udział w wakacyjnym konkursie „Idealny Duet KFC”.
Zobacz również
Weź udział w konkursie i zgarnij kultowe klapki Kubota x KFC
W ramach tej letniej aktywacji pojawiło się już zadanie konkursowe na profilu Milkart, super zabawnej i utalentowanej cosplayerki. Kolejne będą pojawiać się sukcesywnie także u innych twórców, między innymi u Mr.Kryha, miłośnika jedzenia słynącego z powiedzonka „a ja mam takie nietypowe zamówienie”. Warto śledzić swoich ulubionych influencerów i sprawdzać, który z nich dołączył do akcji „Idealny Duet KFC”.
Zadanie konkursowe dla wszystkich fanów KFC będzie pysznie proste. Spośród influencerów wspierających konkurs wystarczy wybrać swojego ulubionego twórcę i w komentarzu pod jego postem z opisem konkursu kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: jakie połączenie w KFC jest Twoim ulubionym i dlaczego? Na koniec trzeba jeszcze oznaczyć znajomego, z którym tworzy się duet idealny i czekać już tylko na wyniki. A te pojawią się pod koniec sierpnia.
Przesyłka od KFC z pewnością zachwyci każdego fana chrupiącego kurczaka, bo klapki Kubota to zdecydowanie bestsellerowy gadżet. Już w latach 90. to piankowe obuwie podbiło serca Polaków, którzy kupowali klapki Kubota głównie na lokalnych bazarkach. Po małym rebrandingu i modyfikacjach w 2018 roku, kiedy to powstała wersja Kubota 2.0, podbija te serca na nowo. Wpisując się w trendy mody na streetwear i ekstrawagancję, nowe modele wróciły jako wspomnienie końcówki XX wieku i sentyment do ówczesnego, dość specyficznego stylu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Regulamin konkursu „Idealny Duet KFC” jest dostępny pod linkiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing