Klapki Kubota znów w sklepach sieci Biedronka

Od 15 czerwca br. w sklepach sieci Biedronka po raz kolejny dostępne są kultowe klapki Kubota Rzep oraz – po raz pierwszy – dwupaki sportowych skarpet. Jednocześnie cena par klapków i skarpet wynosi 19.99 złotych, co jest najniższą ceną od czasów reaktywacji marki.
O autorze
1 min czytania 2020-06-15

To już trzecia odsłona strategicznej współpracy marki Kubota z Biedronką.

– Współpraca z liderem branży jakim jest Biedronka to dla nas duża szansa. Jednocześnie wspólne działanie jest dla nas bardzo naturalne – obie marki towarzyszą Polakom od przeszło 25 lat – komentuje Piotr Kwiatkowski, prezes marki Kubota.

Poprzednie dwie aktywacje Kuboty w sklepach Biedronka dotyczyły kultowych klapków Kubota Rzep oraz klapków basenowych Kubota Basic. Teraz klienci sieci znów będą mieli okazję sięgnąć po lekkie klapki z regulacją rzepem oraz dwupaki skarpet, również sygnowane logotypem Kubota.

– Klapki i skarpety, które przez lata były bohaterami internetowych memów, teraz stały się najnowszym krzykiem mody. Widzimy to na zagranicznych rynkach, szczególnie w USA, gdzie takie połączenie wybierają koszykarze, raperzy oraz projektanci mody, ale coraz częściej pojawia również w codziennych stylizacjach „zwykłych” ludzi. To trend, który wybrzmiewa z coraz większą mocą, szczególnie w subkulturze streetwearu. – mówi Alina Sztoch, odpowiedzialna za marketing Kubota Store.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ceny obu produktów, zarówno klapków jak i 2-paków skarpet wynoszą 19.99 złotych, co stanowi najniższe ceny w historii. Promocja w sklepach Biedronka trwa od 15 czerwca do 4 lipca lub do wyczerpania zapasów i dostępna jest również na stronie producenta pod tym adresem, ale tylko do 22 czerwca. Tam również można zakupić produkty w promocyjnej cenie, a żeby to zrobić należy użyć kodu rabatowego EXTRASALE. Co ważne, promocja dotyczy wszystkich kolorystyk 2-paków skarpet oraz tylko 5 modeli klapków Rzep: czarnych, granatowych, czerwonych, morskich i zielonych neonowych.

Kubota to marka, która powstała w 1994 roku i została reaktywowana w roku 2018. Od tamtej pory łączy stare ideały z nowoczesnymi trendami modowymi – dostępne są zarówno kultowe klapki Kubota Rzep, japonki, różne modele klapków basenowych czy casualowych jak np. nowoczesne klapki Kubota Premium, produkowane w całości w Polsce z najwyższej jakości materiałów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kubota angażuje się w różne działania charytatywne – współpracuje z WOŚP, DKMS czy MONARem oraz poprzez kolaborację ze stowarzyszeniem Grupa Stonewall wspiera środowisko LGBT+.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się