To już trzecia odsłona strategicznej współpracy marki Kubota z Biedronką.
– Współpraca z liderem branży jakim jest Biedronka to dla nas duża szansa. Jednocześnie wspólne działanie jest dla nas bardzo naturalne – obie marki towarzyszą Polakom od przeszło 25 lat – komentuje Piotr Kwiatkowski, prezes marki Kubota.
Zobacz również
Poprzednie dwie aktywacje Kuboty w sklepach Biedronka dotyczyły kultowych klapków Kubota Rzep oraz klapków basenowych Kubota Basic. Teraz klienci sieci znów będą mieli okazję sięgnąć po lekkie klapki z regulacją rzepem oraz dwupaki skarpet, również sygnowane logotypem Kubota.
– Klapki i skarpety, które przez lata były bohaterami internetowych memów, teraz stały się najnowszym krzykiem mody. Widzimy to na zagranicznych rynkach, szczególnie w USA, gdzie takie połączenie wybierają koszykarze, raperzy oraz projektanci mody, ale coraz częściej pojawia również w codziennych stylizacjach „zwykłych” ludzi. To trend, który wybrzmiewa z coraz większą mocą, szczególnie w subkulturze streetwearu. – mówi Alina Sztoch, odpowiedzialna za marketing Kubota Store.
Ceny obu produktów, zarówno klapków jak i 2-paków skarpet wynoszą 19.99 złotych, co stanowi najniższe ceny w historii. Promocja w sklepach Biedronka trwa od 15 czerwca do 4 lipca lub do wyczerpania zapasów i dostępna jest również na stronie producenta pod tym adresem, ale tylko do 22 czerwca. Tam również można zakupić produkty w promocyjnej cenie, a żeby to zrobić należy użyć kodu rabatowego EXTRASALE. Co ważne, promocja dotyczy wszystkich kolorystyk 2-paków skarpet oraz tylko 5 modeli klapków Rzep: czarnych, granatowych, czerwonych, morskich i zielonych neonowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kubota to marka, która powstała w 1994 roku i została reaktywowana w roku 2018. Od tamtej pory łączy stare ideały z nowoczesnymi trendami modowymi – dostępne są zarówno kultowe klapki Kubota Rzep, japonki, różne modele klapków basenowych czy casualowych jak np. nowoczesne klapki Kubota Premium, produkowane w całości w Polsce z najwyższej jakości materiałów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kubota angażuje się w różne działania charytatywne – współpracuje z WOŚP, DKMS czy MONARem oraz poprzez kolaborację ze stowarzyszeniem Grupa Stonewall wspiera środowisko LGBT+.