Daniel Biegaj, który przez ostatnie półtora roku ściśle współpracował z Fenomem z ramienia Netii jako Kierownik Zespołu ds. Komunikacji On-line (B2C, B2B) odpowiedzialny za pełną komunikację on-line marek, objął właśnie funkcję Business Development Directora. Poza działaniami nowobiznesowymi, Daniel będzie odpowiedzialny za budowanie nowych kompetencji w zespole, rozwój usług agencji oraz rekomendacje nt. inwestycji. Liczne wcześniejsze doświadczenia Biegaja, m.in. z zakresu trade marketingu i visual merchandisingu w regionie CEE dla Levi’s Strauss, zarządzania marketingiem sieci centrów handlowych Atrium czy zarządzania marką 5.10.15. to silny background do sukcesów w nowej roli w Fenomem.
Do nowo powołanego zespołu ds. NewBiz i bieżącej współpracy z Danielem jako New Business Manager dołączy Maria Łukasik, która dotąd była Account Managerem jednego z największych klientów agencji – Wizz Air.
Zobacz również
Jednocześnie obsługę accouncką Wizz Air przejmuje Michał Brzeczkowski – kolejna nowa osoba w Fenomem. Przez ostatnie półtora roku Michał pełnił funkcję Social Media and Marketing Specialist w PLL LOT, dzięki czemu doskonale zna specyfikę prowadzenia komunikacji on-line dla przewoźników lotniczych. Wcześniejsze doświadczenia Michała obejmują ponadto pracę w agencjach PRowych dla marek lokalnych, jak i globalnych, a także po stronie klientów.
Do zespołu Fenomem w ostatnich dniach dołączył także Michał Tomaszewski, który dotąd również był klientem agencji ze strony wydawnictwa Nowa Era. Michał będzie prowadził działania PR dla marek PZ Cussons: Carex oraz Luksja. Przez 7 ostatnich lat w wydawnictwie Nowa Era Michał odpowiadał za promocję przedmiotów humanistycznych i artystycznych. Wieloletnie doświadczenia mediowe m.in. w zarządzaniu produktem wydawniczym w Agorze oraz Wydawnictwie Prószyński i S-ka, a także doświadczenie jako analityk w zakresie badań jakościowych w SMG/KRC Millward Brown to istotna praktyka Michała także w zakresie PR.
Biegaj i Tomaszewski to kolejni Klienci, jacy przeszli do zespołu Fenomem po Katarzynie Smurzyńskiej, która po 6 latach pracy w WizzAir w Bukareszcie i współpracy z agencją pół roku temu dołączyła do Fenomem na stanowisku Client Service Directora.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
„Fakt, że nasi dotychczasowi Klienci chcą z nami pracować bezpośrednio w agencji i wspólnie z nami rozwijać Fenomem jest najlepszym wyrazem uznania zarówno pracy agencji, jak i okazanym wobec zespołu, z którym po prostu chce się pracować. Poza rzetelnym podejściem do przygotowywania i realizacji kampanii czy staraniami ku najlepszej efektywności w codziennej pracy – jesteśmy teamem otwartych, bezpośrednich, współpracujących ludzi, nie tylko specjalistów w dziedzinie Internetu.” – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca Fenomem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ciągu roku 2014 zespół Fenomem wzrósł ponad dwukrotnie: z 19 osób pracujących w agencji w końcu roku 2013 – do 47 aktualnie.