fot. adweek
Producent popularnych Whooperów otworzył pierwszy swój punkt w Brukseli, problem w tym, że nie w centrum miasta, a na przedmieściach, gdzie nie każdy może dojechać. Burger King znalazł na to sposób!
Zobacz również
Marka wprowadziła specjalny WhooperBus, który bezpłatnie kursował na ulicach Brukseli i zabierał klientów do nowo otwartego punktu.
Akcja trwała przez 3 dni, a oznakowany autobus kursował od 10.30 do 21 pomiędzy specjalnie ustalonymi przystankami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Z kolei w Rosji, fast food uruchamia specjalny program lojalnościowy. Za każdego wydanego rubla, klienci otrzymają jeden cyfrowy token noszący nazwę Whoppercoin. Tokenami będzie można obracać na elektronicznej platformie i wymieniać je na produkty sieci. Aby dostać taką monetę, trzeba będzie posiadać specjalną aplikację, która posłuży za portfel dla kryptowaluty.
PS2
Burger King wie, jak zadbać o swój marketing. Ludzie, którzy się nim zajmują, wiedzą dobrze, jak drogi jest czas antenowy w stacjach telewizyjnych. Przekazy reklamowe są skracane do minimum, by ograniczyć wydatki budżetowe. Jednak Burger King przekonał się, że czasem nie warto ograniczać się do minimum.
Jak zwrot do asystenta „Google Home” wykorzystali marketerzy Burger Kinga?