Coroczny raport „100 polskich „dobrych praktyk” z obszaru CSR/ESG, które mogą zainspirować do działania” został opublikowany już po raz drugi. Jego pomysłodawcą jest Tomasz Smorgowicz, doświadczony ekspert ds. CSR/ESG, prezes Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA. W raporcie przeanalizowana została działalność stu firm, reprezentantów małych, średnich i dużych organizacji z 20 branż. Sprawdzano między innymi czy w kolejnym roku od wybuchu pandemii nadal utrzymuje się społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw, jakie przyjmuje ono formy, na czyje potrzeby odpowiada i jaki stanowi to prognostyk na kolejne lata. Marka Klif została wyróżniona za akcję KLIF WSPIERA TALENTY, która prowadzona była przez obie galerie wraz z Fundacją Źródło Tworzenia na przełomie 2021 i 2022 r.
Działania na rzecz społeczności lokalnych, osób w potrzebie, świata kultury, to tylko niewielki wycinek tego, co w ramach CSR/ESG robi marka Klif. Czujemy z tego ogromną dumę, tym bardziej, że nasze działania są dostrzegane nie tylko lokalnie, ale ogólnokrajowo – twierdzi zaznacza Sylwia Wiszowata-Łazarz, associate director, head of marketing asset services w Cushman&Wakefield.
Zobacz również
Marka Klif od lat angażuje się w różne akcje i projekty charytatywne. Działania na rzecz niesienia pomocy innym są na stałe wpisane nie tylko w jej strategię, ale przede wszystkim charakter. Konkurs KLIF WSPIERA TALENTY był szczególnym rodzajem działań CSR, wyjątkowym ze względu zarówno na formę, jak i grupę docelową, ponieważ jego beneficjentami po raz pierwszy były dzieci. Za pośrednictwem kanałów social media Galerii Klif w Gdyni i Domu Mody Klif w Warszawie ponadprzeciętnie utalentowane mogły zaprezentować swoje umiejętności, a internauci wybrali osoby, które zdobyły główne nagrody. Było to też niepowtarzalne działanie na skalę polskich galerii handlowych. Ta wyjątkowa inicjatywa wpisała się także w misję marki Klif, która swoją działalność opiera na wspieraniu nie tylko świata mody, ale także sztuki. Ponadto obie galerie chętnie podejmują akcje prospołeczne, mające na celu integrację społeczności lokalnych, wsparcie potrzebujących oraz edukację prospołeczną i proekologiczną.
Miejsce w raporcie „100 polskich dobrych praktyk” z obszaru CSR/ESG, które mogą Cię zainspirować do działania” to już drugie w tym roku wyróżnienie dla prowadzonych przez markę Klif działań CSR. Na początku stycznia za wsparcie, jakiego udzieliły najemcom, którzy wskutek lockdownu zmuszeni byli przenieść sprzedaż do sieci, obie galerie zostały nagrodzone Dyplomem Mistrza Dobrych Praktyk w specjalnej edycji magazynu Polskiej Rady Centrów Handlowych Retail Awards.
Cały raport do pobrania tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing