Klinika okulistyczna Sensor Cliniq wystartowała z kampanią „Tydzień Wolności” na Instagramie

Warszawska klinika okulistyczna Sensor Cliniq wystartowała z kampanią „Tydzień Wolności” na Instagramie. Okazuje się, że współczesna okulistyka z tematem wolności wbrew pozorom ma wiele wspólnego.
O autorze
1 min czytania 2021-07-20

Akcja „Tydzień Wolności” porusza temat wolności, skłania do refleksji i zaprasza do dyskusji. Temat, który szczególnie zajmuje kultury zachodnie, od tysięcy lat obecny jest w literaturze, muzyce i sztuce.

Wyjątkowo wdzięczny w okresie wakacyjnym, tym bardziej warto w tym czasie pochylić nad nim głowę. Wolność jest jedną z najważniejszych potrzeb człowieka, często mylona z prawem do robienia wszystkiego, na co ma się ochotę. Pragnienie wolności jest stanem naturalnym, dlatego warto się dowiedzieć czym jest dla nas upragniona wolność.

Ideą kampanii „Tydzień Wolności” jest zachęcenie młodych osób do dążenia do wolności jako poszukiwania dobrych rozwiązań w przezwyciężaniu ograniczeń, które stoją na drodze do realizacji marzeń czy pasji. Celem działań jest przedstawienie Sensor CliniQ jako nowoczesnego ośrodka, który rozumie potrzeby swoich pacjentów i dostarcza im sprawdzone, bezpieczne możliwości.

Inspiracją dla kampanii były informacje zwrotne od pacjentów którzy jednogłośnie przyznają, że dzięki laserowej korekcji wzroku odzyskali wolność i mogą realizować swoje marzenia i pasje. A tych przykładów jest bardzo dużo. Wada wzroku niejednokrotnie stoi na przeszkodzie do wykonywania wymarzonego zawodu m.in. strażaka, pilota, żołnierza, kierowcy rajdowego czy realizacji sportowych pasji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez najbliższy tydzień codziennie na Instagramie Sensor Cliniq będą publikowane posty przedstawiające osoby, które zdejmują okulary, a narracją do nich będą cytaty z polskich piosenek o wolności. W treści postów pojawi się krótka informacja o wykorzystanym fragmencie z interpretacją i zaproszeniem do dyskusji lub refleksji.

Sensor Clinq swoją nową, wakacyjną kampanią nie tylko chce zwrócić uwagę na kwestię pojmowania pragnienia wolności jako dokonywania dobrych wyborów, ale również podzielić się satysfakcją, jaką przynosi zadowolenie pacjentów z uwolnienia się od okularów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Klinika Okulistyczna (@sensor_cliniq)

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Klinika Okulistyczna (@sensor_cliniq)