Pierwszy filmik z serii pojawił się na facebookowym profilu AS Roma. Poinformowano w nim o dołączeniu do klubu piłkarskiego Leonardo Spinazzoli. Tuż obok jego zdjęć oraz krótkich scen z życia pojawiły się fotografie zaginionych na całym świecie dzieci oraz wzmianka, gdzie ostatnio dana osoba była widziana.
Kampania klubu AS Roma została zainicjowana we współpracy z organizacjami Center for Missing and Exploited Children oraz Telefono Azzurro.
Zobacz również
PS
Prawie 3000 zaginionych dzieci zostało zlokalizowanych w New Delhi zaledwie cztery dni po tym, jak policja miejska wdrożyła testowe oprogramowanie do rozpoznawania twarzy (FRS).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
25 maja to Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego. Od 12 lat Fundacja ITAKA uwrażliwia w tym dniu Polaków na temat osób, które zniknęły bez śladu. W tym 2016 roku z pomocą agencji K2 organizacja postanowiła uruchomić pierwsze na świecie narzędzie wykorzystujące Snapchata do poszukiwania osób zaginionych – SNAP&SEEK.