Rejestrując się w Klubie MOJA NIVEA i wypełniając swój profil, każda konsumentka otrzyma indywidualnie dobrane wskazówki dotyczące pielęgnacji oraz kosmetyki dopasowane do rodzaju jej skóry. Oprócz tego, Klub MOJA NIVEA zapewnia dostęp do unikalnej bazy wiedzy, jaką tworzą interaktywne e-learningi, infografiki, specjalistyczne artykuły czy porady. Jedną z najciekawszych funkcji Klubu MOJA NIVEA jest pomoc eksperta, czyli możliwość zadawania pytań dr n. med. Magdalenie Łuczkowskiej.
Dodatkowo w Klubie MOJA NIVEA na kobiety czekają inne atrakcje, w tym konkursy z nagrodami. Klubowiczki mogą także budować ranking kosmetyków, brać udział w quizach, sondach czy psychotestach. Co więcej, na wszystkie użytkowniczki, które chcą być na bieżąco z nowościami marki, czeka możliwość zgłaszania się do testowania nowych produktów – po wypróbowaniu kosmetyku będą mogły one podzielić się swoją opinią o produkcie NIVEA i poznać zdanie innych kobiet.
Zobacz również
Oddając w ręce Internautów Klub MOJA NIVEA, marka buduje więź ze swoimi konsumentkami oraz pokazuje, że dba nie tylko o skórę, ale i o relacje. Klub MOJA NIVEA jest bardzo ważnym krokiem w strategii digitalowej marki, ponieważ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kobiet, tworząc wśród nich lojalną grupę ambasadorek.
Warta podkreślenia jest liczba zaangażowanych Polek – już na starcie jest ich prawie 13 000! Z serwisu można korzystać za pomocą komputera, smartfona i tabletu.
Marka NIVEA stworzyła Klub MOJA NIVEA we współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, która odpowiada za przygotowanie koncepcji, strony WWW oraz kampanii w Internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing