Kluby ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet piszą listy do dzieci chorych na raka. Odbiorcami podopieczni fundacji Cancer Fighters

Kluby ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet piszą listy do dzieci chorych na raka. Odbiorcami podopieczni fundacji Cancer Fighters
Szczypiorniści zapoczątkowali akcję pisania listów do podopiecznych fundacji Cancer Fighters, którzy zmagają się z nowotworem. Do wzięcia udziału w inicjatywie zachęcają też kibiców. Zobacz, jak możesz wesprzeć inicjatywę.
O autorze
1 min czytania 2024-03-20

Na profilach społecznościowych klubów występujących w ORLEN Superlidze i ORLEN Superlidze Kobiet pojawiły się zdjęcia i filmy, prezentujące zawodniczki oraz zawodników podczas pisania kartek ze słowami wsparcia dla dzieci walczących z nowotworem. To kolejny etap akcji charytatywnej zainicjowanej przez Superligę sp. z o.o. oraz Fundację Cancer Fighters.

W połowie lutego 2024 wszystkie zespoły ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet poinformowały o wyjątkowych transferach – do każdego z klubów dołączył podopieczny fundacji Cancer Fighters, który zmaga się z chorobą nowotworową. Kluby zainicjowały specjalne zbiórki pieniędzy na wsparcie leczenia dla podopiecznych. Do tej pory ze zbiórek internetowych i podczas meczów zebrano już ponad 77 tysięcy złotych. Podopieczni pojawiają się również na meczach swoich zespołów i spotykają się ze szczypiornistami. Więcej o inicjatywnie TUTAJ.

Teraz pora na kolejny etap akcji, w którym środowisko piłki ręcznej dba nie tylko o wsparcie finansowe, ale też mentalne dla dzieci.

Jak możesz włączyć się w akcję?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Wejdź na: https://wolniodraka.pl/superliga/ i wybierz podopiecznego, do którego chcesz napisać. 
  2. Napisz list w dowodnej formie, przekazując przy tym słowa wsparcia dla dziecka.
  3. Wyślij list na adres:

Imię i nazwisko podopiecznego        
Fundacja Cancer Fighters
Ul. Piłsudskiego 40/1, 50-033 Wrocław

Podczas części spotkań ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet na kibiców w halach czekać będą punkty, w których każdy będzie mógł napisać kartkę i wrzucić ją do specjalnej skrzynki. Następnie listy zostaną przekazane do podopiecznego, którego wspiera dany klub.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się