Knorr ponownie stawia na OS3 i powierza agencji komunikację
OS3 po raz kolejny zostało wybrane do obsługi marketingowej dla produktów marki Knorr - rocznej kampanii dla linii Naturalne Smaczne oraz przypraw. Agencja odpowiada za strategię komunikacyjną oraz szerokozasięgowe działania 360° w obszarze online i offline.
Decyzja o przekazaniu obsługi w ręce OS3 zapadła w drodze przetargu, a także na bazie bardzo dobrych efektów, jakie przyniósł przeprowadzony przez agencję w połowie roku launch nowości Naturalnie Smaczne.
Kampanie dla obu linii produktowych zakładają szerokozasięgowe, multikanałowe działania, których celem jest zwiększenie dotarcia i świadomości marki oraz penetracji rynku.
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.