Za kamerą stanęła Tatii Pilievy, odpowiedzialna za sukces filmu „First Kiss” reżyserka, a do eksperymentu połączono w pary nieznajome osoby o podobnych upodobaniach kulinarnych, a następnie zaproszono je na wspólny posiłek, na którym karmili się nawzajem.
W efekcie tego eksperymentu powstał krótkometrażowy film promujący globalną kampanię Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania. Jest kolejnym filmem marki Knorr odwołującym się do roli smaku w naszym życiu. Poprzedni, zatytułowany „Najwspanialszy smak na świecie”, który pojawił się w 2015 roku w związku z Dniem Matki, obejrzało ponad 60 milionów osób na całym świecie.
Zobacz również
Dodatkowo, na potrzeby kampanii przeprowadzono także badanie na grupie 12 tys. osób z 12 krajów świata:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Film “First Kiss” Tatii Pilievy możecie obejrzeć tutaj: