Knorr swata singli w eksperymencie, który musicie zobaczyć

Knorr swata singli w eksperymencie, który musicie zobaczyć
Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca wybranka, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania.
O autorze
0 min czytania 2016-12-13

Za kamerą stanęła Tatii Pilievy, odpowiedzialna za sukces filmu „First Kiss” reżyserka, a do eksperymentu połączono w pary nieznajome osoby o podobnych upodobaniach kulinarnych, a następnie zaproszono je na wspólny posiłek, na którym karmili się nawzajem.

W efekcie tego eksperymentu powstał krótkometrażowy film promujący globalną kampanię Knorr #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania. Jest kolejnym filmem marki Knorr odwołującym się do roli smaku w naszym życiu. Poprzedni, zatytułowany „Najwspanialszy smak na świecie”, który pojawił się w 2015 roku w związku z Dniem Matki, obejrzało ponad 60 milionów osób na całym świecie.

Dodatkowo, na potrzeby kampanii przeprowadzono także badanie na grupie 12 tys. osób z 12 krajów świata:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Film “First Kiss” Tatii Pilievy możecie obejrzeć tutaj:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się