TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Kobiece jazdy” – Wellman i Bujakiewicz w talk show dla ŠKODA Polska

Grupa Kalicińscy.com opracowała ideę kreatywną i zrealizowała talk show „Kobiece jazdy” dla ŠKODA Polska. Do współpracy zaproszono dwie gwiazdy – Dorotę Wellman i Katarzynę Bujakiewicz.
O autorze
1 min czytania 2014-06-16

Za produkcję wideo odpowiada agencja The Fog – brand content, obsługę social media i przygotowanie platformy contentowej zapewniają Kalicińscy.com.

Premiera pierwszego odcinka „Kobiecych jazd” odbyła się 12 czerwca. Pozostałe będą emitowane dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i czwartki) na kanałach ŠKODY w social media (na Facebooku, YouTube i dedykowanej stronie www).

W każdym odcinku talk show „Kobiece jazdy” Dorota Wellman i Katarzyna Bujakiewicz w zabawny i lekki sposób prowadzą rozmowy „zza kółka” w czasie jazdy. Bohaterki spontanicznie odpowiadają na pytania, które otrzymują w trakcie nagrania, zawsze w zaskakującej formie np. od policjanta w czasie kontroli drogowej.

– Talk show „Kobiece jazdy” jest jednym z elementów strategii komunikacji ŠKODA Polska, kierowanej do kobiet. To właśnie one podejmują większość decyzji zakupowych – podkreśla Katarzyna Misztal, Specjalista ds. Marketingu i PR, ŠKODA Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie odcinki zostały nagrane we wnętrzu pięciu różnych modeli ŠKODY (Superb, Rapid, Octavia RS, Citigo i Octavia Combi), w formule reality tv. Bohaterki talk show poznają tematy rozmów dopiero podczas jazdy. Autorami pytań w finałowym odcinku, nagranym we wnętrzu modelu ŠKODA Octavia Combi są internauci, którzy skorzystali wcześniej z aplikacji konkursowej na fanpage ŠKODA Polska.

– Pomysłem na reżyserię było stworzenie naturalnej sytuacji dla bohaterek, dlatego nie udawaliśmy że kamer nie ma, a tematy rozmów były podrzucane spontanicznie. Przy realizacji pomysłu bazowaliśmy na insighcie, że podczas podróży samochodem rozmawia się swobodnie i o wszystkim – powiedział Kuba Kaliciński, creative director The Fog.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Kalicińscy.com obsługuje markę ŠKODA Polska w social media od 2012 roku. Za strategię mediową w projekcie „Kobiece jazdy” odpowiada MediaCom, a za negocjacje kontraktów i koordynację projektu odpowiada MediaCom Beyond Advertising (MBA).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Premierowy odcinek „Kobiecych jazd”: https://apps.facebook.com/kobiece_jazdy/