Kobiece sprawy na co dzień i w czasach pandemii pod lupą Greenpoint – marka dzieli się wynikami badania i zaprasza na warsztaty

Kobiety i ich sprawy to temat niezwykle ważny, często i chętnie podejmowany. Polska marka odzieżowa Greenpoint, która na co dzień wsłuchuje się w potrzeby kobiet przeprowadziła badanie, w którym zapytała Polki m.in. o ich relacje z bliskimi im kobietami czy wpływ ubioru na ich samopoczucie.
O autorze
2 min czytania 2020-11-09

W myśl hasła jesienno-zimowej kampanii „Greenpoint znaczy razem” marka silnie eksponuje znaczenie wartości kobiecych więzi, bliskości, zaufania i przyjaźni, z których poleca czerpać siłę zwłaszcza teraz i zaprasza na wyjątkowe spotkania z ekspertami.

Uważne obserwowanie historii, którymi kobiety dzielą się w mediach społecznościowych i różnorodność kobiecych relacji zainspirowała markę Greenpoint do przeprowadzenia badania*, w którym zapytano kobiety m.in. o to, czy lubią dzielić się ze sobą sukcesami i celebrować je z najbliższymi im kobietami. Jeden z utartych stereotypów mówi o tym, że kobiety niechętnie dzielą się swoimi sukcesami w obawie, że będzie to postrzegane jako przechwalanie się. Okazuje się jednak, że dzielenie się swoimi radościami i smutkami oraz potrzeba wspólnego przeżywania jest dla kobiet niezmiernie ważna. Aż 62% respondentek w badaniu przeprowadzonym na zlecenie firmy Greenpoint deklaruje, że chętnie celebruje swoje sukcesy z najbliższymi kobietami. Wciąż średnio co 3 badana kobieta nie lubi mówić o swoich osiągnięciach otwarcie lub mówi o nich tylko wtedy, gdy przypadkiem wyjdzie to w rozmowie. Z kolei pytane o to, kogo radzą się przy podejmowaniu trudnych decyzji w większości (56%) wymieniają swoich mężów/partnerów, zaś na drugim miejscu plasują w tym względzie swoje przyjaciółki, mamy i siostry (36% Polek).

– Zdecydowaliśmy się zapytać kobiety i dowiedzieć się więcej o tym w jaki sposób podejmują wybory, jak celebrują sukcesy, ale też jaki wpływ na ich nastrój mają ubrania. Kobiece historie są niezwykle fascynujące, chcemy je poznawać, mówić o nich i budować tym samym wzajemne wsparcie w kobiecym świecie. Wierzymy, że ta bliskość, choć w ostatnim czasie często na odległość, może dawać kobietom uśmiech, poprawiać nastrój, dodawać odwagi – mówi Martyna Pociask, marketing manager marki Greenpoint.

Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom kobiet i zatroszczyć się o ich potrzeby, marka Greenpoint rusza cyklem warsztatów online z ekspertkami. Uczestniczki dowiedzą się jak pracować nad budowaniem poczucia własnej wartości, jak cieszyć się z każdego dnia i dążyć do pełnej samoakceptacji, na co zwrócić szczególną uwagę, żeby nie dać się jesienno-zimowej chandrze, która dziś wzmocniona jest izolacją i dystansem jakim poddajemy się ze względu na pandemię. Interaktywne warsztaty w formie live’a na Instagramie marki stworzą niepowtarzalną okazję do rozmowy ze znanymi ekspertami z dziedziny psychologii. Pierwsze warsztaty na temat samoakceptacji i poczucia własnej wartości poprowadzi Małgorzata Ohme, psycholożka, dziennikarka, prezenterka telewizyjna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależy nam na tym, aby każda kobieta mogła wziąć udział w darmowych warsztatach i otworzyć się na rozmowę. Te spotkania online będą o tyle interesujące, że tematy rozmów nawiążą do aktualnych spraw, którymi na co dzień żyją kobiety – podkreśla Martyna Pociask.

Warsztaty z Małgorzatą Ohme odbędą się 16 listopada o godz. 19.00 w formie transmisji live na instagramowym profilu marki (@greenpointfashion). Warsztaty wspierają m.in., Agnieszka Łyczakowska, Ania Dominik (Scraperka) i Maja Kołodziejczyk (Pukkalifestyle).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się