40 i 30. sekundowe spoty wykraczają poza tradycyjny obraz Świąt spędzanych wyłącznie w gronie rodziny i zachęcają do pamiętania również o tych, którzy być może nie są nam najbliżsi, lecz z pewnością mieszkają najbliżej.
Stworzona przez brytyjski zespół kreatywny TK Maxx, we współpracy z agencją Quiet Storm i wyreżyserowana przez Tony’ego Barry’ego z firmy Biscuit reklama zachęca widzów, by kupując w tym roku bożonarodzeniowe upominki, zdecydowali się na jeden dodatkowy prezent, przeznaczony dla tych pozornie obcych ludzi, żyjących w naszym sąsiedztwie.
Zobacz również
Ideą kampanii jest zachęcenie klientów, by wykonali krok w kierunku swoich sąsiadów, zapukali do ich drzwi i wręczyli drobny upominek: po to by się przywitać, podziękować za przysługę, czy po prostu szerzyć świąteczną atmosferę. Kampania w bezpośredni sposób odwołuje się do filozofii firmy, która kładzie duży nacisk na dobrosąsiedzkie stosunki z lokalną społecznością. TK Maxx angażuje się w działania charytatywne, m.in. od kliku lat wspiera program edukacyjny AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI prowadzony przez Stowarzyszenie WIOSNA.
Kampania podkreśla również szeroki asortyment sklepów TK Maxx, w których znaleźć można produkty znanych marek i projektantów, w cenach do 60% niższych od cen regularnej sprzedaży w Polsce i na świecie, dzięki czemu, w łatwy sposób możemy znaleźć wyjątkowy prezent, zarówno dla rodziny i przyjaciół, jak i dla naszych sąsiadów.
Kampania rozpocznie się 01 grudnia 2015 r. i będzie wspierana reklamą w prasie, internecie, outdoorze, mediach społecznościowych i poprzez działania PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Komentując nową kampanię TK Maxx, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director TK Maxx powiedziała:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Konsumenci są już przyzwyczajeni do oglądania chwytających za serce, świątecznych reklam dużych marek, w których głównymi bohaterami są wyłącznie rodzina i przyjaciele. My poszliśmy o krok dalej, skupiając się na tych relacjach międzyludzkich, które w pewien sposób są niedoceniane. Nasza kampania prezentuje emocjonujący obraz stosunków sąsiedzkich w XXI wieku i zachęca odbiorców do zastanowienia się nad ich jakością. Poprzez niewielki gest, jakim jest obdarowanie sąsiada drobnym świątecznym upominkiem, pragniemy odbudować dobrosąsiedzkie stosunki, które w obecnej chwili wydają się być mocno zaniedbane. Oferując klientom unikalną kombinację znanych marek, wartościowych produktów oraz asortymentu wysokiej jakości w okazyjnych cenach dajemy im możliwość zakupu wyjątkowych, świątecznych upominków na każdą kieszeń i dla każdego. Nic zatem nie stoi na przeszkodzie, aby w tym roku wybrać jeden dodatkowy drobiazg dla swojego sąsiada.”